Hmm, @BetaArk, klopt Niet meer, hier het hoe en waarom,...

Patrick@BetaArk

Well-Known Member
Hey ppl,

Ff een zeik topicje erbijgemaakt ;P

Ut is afgelopen met de 70CC Minarelli Beta Kwark pret
smile.gif


Ik ben geevolueert naar het nieuwe tijdperk waar alleen nog maar piaggio scooterz rond rijden
smile.gif
M.A.W ik heb geen beta ark meer,
hij werd te duur, al bijna 3x zo duur als de originele aankoop
frown.gif

Ik ben vanaf morgen een trotse bezitter van een Gilera ICE, een 50 cc piaggio scooter waar ik met me fikken vanaf blijf
smile.gif

Alleen de begrenzers er vanaf en no 70 cc for me anymore, me ouders waren het beu, ik ben het natuurlijk nooit beu, maar jah, wie bennik
smile.gif


Goed dit was het zeik topicje dus,
voortan bennik te vinden als: Patrick@GileraICE

mkei, cya!
 
Advertisement - register to remove this

tja zo rijdt je op de mooiste scooter die er is
smile.gif
en zo rijdt je op ijs, tja wat moet ik ervan zeggen ik vind een ark iig mooier, maar veel suc6 met je nieuwe aankoop
smile.gif
. en oh ja heb je nog veel onderdelen over van je beta?

mzzzzzls Raymon



[This message has been edited by Raymon_K (edited 05 July 2001).]
 
Nope ik heb nix meer,
ik heb 2 hebo alu 70cc cilinders, 21 mm DO carborateur, 3 uitlaten, hebo + malossi vario's + koppelingen, Malossi krukas P-12 en Yamashi overbrenging...moeten inleveren...

met inleveren bedoel ik, moeten geven aan de dealer zodat de prijs van de nieuwe Gilera ICE zo laag mogelijk werd...

[This message has been edited by Patrick@GileraICE (edited 05 July 2001).]
 
Ik denk dat je net een grote vaut hebt begaan, gilera ICE is blegh man.
Beta Ark is koel

Maarja ieder zen mening
 
Originally posted by flash16:
Ik denk dat je net een grote vaut hebt begaan, gilera ICE is blegh man.
Beta Ark is koel

Maarja ieder zen mening

Ik moest hem wegdoen voor het geld 5395 tegenover 3800 en dan nog 10.000 piek opvoergeld en een GARE BETA, zoveaak kapot geweest niet meer normaal...Mijn BETA is ZEKER 2x minder mooi dan mijn nieuwe Gilera ICE, en btw Piaggio is gewoon the best, en das niet omdat ik nu ook van de piaggio kant ben
smile.gif
Dit hebbik al langer gezegt
smile.gif


Iig ik vind de Gilera ICE superkoel,
Deel Silver, das mn favo color
wink.gif


Hier ff een paar URLS, voor degenen die nog niet helemaal doorhebben wat de ICE is :p
http://www.piaggio.nl/piaggio/showroom/gilera/ice.swf
http://www.ice.gilera.com


P.s Ik vind dat ding dus echt wel supervet he, en bovenalles: Origineel, wie heb er nou al zon ding, en wie heb er nou al een Beta???? DAt is zo'n 25 tegen 10000 mensen
smile.gif
Die ICE dies nogmaar sinds 1 july 2001 leverbaar in NL Ofzo :p
 
Originally posted by AEROX-GUY:
Ik denk dat jij de snelheid gauw zat bent, en je toch weer een 70 koopt.

Ik denk dat niet,
ik weet dat..
smile.gif

maar ik ga er geen 70 voor kopen en niets meer eraan doen, want als dat dus gebeurt,
pakken mn ouders hem af, ook al koop ik hem zelf...En dat wil ik absoluut niet, kvind ut een vet bruut ding
smile.gif
 
ik weet dat je hem op gaat voeren hoe dan ook... ik weet het :p jij weet ook waarom ik dat weet hahahaha

michel
 
Originally posted by Michel:
ik weet dat je hem op gaat voeren hoe dan ook... ik weet het :p jij weet ook waarom ik dat weet hahahaha

michel

ben je gek ofzo
smile.gif


ik zou het heel graag willen...echt,
dat weet jij ook, geld is daar ook geen probleem bij..opzich, maar nog ff wachten en ik pleur my fatass in een auto, dus waarom zou ik hem opvoeren, je moet zowiso eerst zo'n 2000 km rijden zonder begrensers om um in te rijden en het blok los te rijden...Dan zijn we al weer 2 maanden verder, want zoveel rijd ik niet meer...Nou dan is het nog 3 maanden wachten en dan bennik 18, dus waarom zou ik het doen? Van die 15k die ik al in me vorige scoot heb gestopt had ik een halve BMW gehad...Maarja, iig, misschien kannik me ouders nog overhalen dat ik toch een polini EVO 50 UITLAAT erop mag leggen o.i.d, maar dan nog pas na 2000 km, HARD RIJDEN IS BRUUT, maar 15k kwijt zijn en nogsteeds een scooter hebben die gaar is en nix meer waard is na 1 jaar (Wat ik nu dus heb gemerkt) dat is gewoon 3x nix. Ik heb mn huisje te betalen, mn internet, al mn rekeningen, ik kan zo'n scooter niet meer betalen die om de havenklap kapot is, of spullen aan vervanging toe zijn..
frown.gif
 
patrick word slim....niet dat minarelli naar piaggio....dat ook wel maar met het geld....ik zit met het zelfde probleem......

ennu....een evo 50 uitlaat.....op originele cilinder ofzo????



[This message has been edited by hebo70 (edited 06 July 2001).]
 
ik heb patrick zien rijden hoor op z'n ICE is wel een lache ding maar wel behoorlijk klein....lijkt me wel lache ding om echt flink op te fokken....lekker wheelies trekken
 
Back
Top