Hitteschild sito plus piaggio

zippie078

Well-Known Member
Hallo allemaal,

Vandaag heb ik via marktplaats een sito plus voor piaggio opgehaald. Alleen had hij geen hitteschild meer.

Ik heb al op alle bekende sites gezocht maar niks voorradig gevonden, worden deze hitteschilden nog los verkocht? Weet iemand een zaak/site hiervoor of heeft iemand nog een schild waar hij geen gebruik van maakt?

Bedankt alvast.
 
Advertisement - register to remove this

Hallo @zippie078
Heb je al gedacht aan een universeel hitteschild ?
Zie hier een voorbeeld.
Wat je ook kan doen is een soortgelijke van het origineel te zoeken/vinden.
Meet de afstand tussen de aansluitingen op de uitlaat en boor gaatjes in het hitteschild om deze passend te maken.
 
Hallo allemaal,

Vandaag heb ik via marktplaats een sito plus voor piaggio opgehaald. Alleen had hij geen hitteschild meer.

Ik heb al op alle bekende sites gezocht maar niks voorradig gevonden, worden deze hitteschilden nog los verkocht? Weet iemand een zaak/site hiervoor of heeft iemand nog een schild waar hij geen gebruik van maakt?

Bedankt alvast.
Gaat dit om een sito 572? Die hebben std een plastic hitteschild. Dus het is niet heel intressant. Anders heb ik er nog wel eentje liggen die kan overnemen.
 
Gaat dit om een sito 572? Die hebben std een plastic hitteschild. Dus het is niet heel intressant. Anders heb ik er nog wel eentje liggen die kan overnemen.
Ja gaat om 0572, heb je een originele liggen? Wat wil je hiervoor hebben? Je kan me ook een PM sturen.
Post automatically merged:

Hallo @zippie078
Heb je al gedacht aan een universeel hitteschild ?
Zie hier een voorbeeld.
Wat je ook kan doen is een soortgelijke van het origineel te zoeken/vinden.
Meet de afstand tussen de aansluitingen op de uitlaat en boor gaatjes in het hitteschild om deze passend te maken.
Dat is een goed alternatief, bedankt voor het meedenken
 
Back
Top