Hip-Hop tracks # 2

Advertisement - register to remove this

Ik heb echt zo'n scheit hekel aan deze muziek. Maaaar ik kan sommige nummers wel waderen, en begin er wat meer naar te luisteren. Zoals de nummers in de easy stuntin filmpjes vind ik wel leip en eminem kan ik ook nog wel waderen.
Dit nummer luister ik ook nog wel: Eminem feat. 50 Cent, Cashis & Lloyd Banks - You Don't Know. En zo nog wel es een paar nummers.

Maar zoals opgezwollen en die ali b rommel zie ik de fun echt niet van in he 8P
 
Hip hop gaat verder dan alleen de beats, luister ook eens goed naar de teksten, en ga dan bedenken hoeveel moeite jij hebt met een sinterklaas gedicht. dan krijg je pas respect voor die gasten ;)
 
Eric b and Rakim - Don't sweat the technique
Jawat - Batterij
Jawat - Zwarte koffie
EPMD & Das EFX - rugged 'n Raw
Das EFX - Mic Checka
Mos Def - Ms. Fat Booty
Mos Def - Travelling man
Mos Def - Defenition
Cypress Hill - Hand on the pump
Cypress Hill - Lowrider
ll Cool j - Mamma said knock you out
Pharcyde - Runnin
Pharcyde - Back in the day
Jurasic 5 - Wahts golden
Jurasic 5 - improvise
Jurasic 5 - The influence
Gangstar - Skills
Gangstar - you know my steez
Gangstar - Mass apeal
Gangstar - Battle
Gangstar - Full clip for life

Luister meer naar Old skool hip hop of zo non commercieel mogelijk als het uit u.s komt. Omdat ik een hekel heb aan 50cent, g unit en hun van de plank beats!

Ook veel Opgezwolle, jawat, typhoon. Maar duidelijk geen ali b!
 
Gister naar Winne geweest in Hoogeveen. Wat is die man the bomb!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 8)

Hij is de man van 2007, ik weet het en voel het!!!! U-Niq en zijn straatsoldaten waren er ook. Ik houd niet van U-Niq, maar live is hij echt goed! Volgende week donderdag ga ik samen met een vriend van mij naar de Melkweg, want daar treed Winne weer op. Hij vroeg of we ook kwamen...Heb er vette zin in!
 
Op die rotterdam mixtape vond ik hem ook al duidelijk het beste. Ik kan alleen verder niet echt nummers van hem vinden.. Anders moet ik donderdag ook maar ff naar de melkweg dan :)
 
Hip hop gaat verder dan alleen de beats, luister ook eens goed naar de teksten, en ga dan bedenken hoeveel moeite jij hebt met een sinterklaas gedicht. dan krijg je pas respect voor die gasten ;)

Het probleem is dat als ik de beat al slecht vind ik niet eens moeite neem om naar de tekst te luisteren...
 
Alleen die van die mixtape en volle kracht van eigenwereld.
Btw fabchannel.com is ook wel weer de moeite waard om ff een kijkje te nemen.
 
ik heb net dat mini-album opgeslagen maar nu is het bestand niet goed om naar men itunes te zetten.
Dus hoe kan ik die "files" omzetten naar windows media player bestanden dan kan ik ze er wel op zetten denk ik.
 
Back
Top