HT-2009
Banned
zoals de titel al zegt heb ik SQL spullen te koop:
onderstaande met nieuwprijzen en alle boekjes, dozen en bonnen erbij:
- 400,- Kenwood autoradio W808 5Volt, 3 vergulde uitgangen met alles erop en eraan
- 350,- Audiosystem vertserker F4 380Watt (Europese winnaar 2007) VERKOCHT
- 800,- Precision Power dsx-550 acentrische conussen composet l+r met instelbare filterkasten
- 300,- alle bekabeling, zilver voor lijnen, speakers en voeding versterker.
VERKOCHT
deze prijzen zijn dus de nieuwprijzen, tegen een goed bod mag het weg, ook apart!
foto's op aanvraag.
Aangezien ik een echte muziekliefhebber ben, en dan geen SPL, maar echt SQL heb ik na meerdere malen sets te hebebn gekcoht deze aangeschaft. Dit is een topper voor house, techno, maar ook voo reggae en R&B. Mijn vorige set rockford fosgate kan hier echt niet aan tippen n(€7500,-)
dan natuurlijk, waarom doe je dit weg dan. Omdat ik een leaseauto rijdt en daar zit een redelijk systeem in met 4 composets en 2 achterspeakers en de daarbij behorende audiosysteem wat in is gebouwd.
Het omschreven staande is in PERFECTE STAAT, zelfs op sommige delen garantie!
Mvg Heiko
onderstaande met nieuwprijzen en alle boekjes, dozen en bonnen erbij:
- 400,- Kenwood autoradio W808 5Volt, 3 vergulde uitgangen met alles erop en eraan
- 350,- Audiosystem vertserker F4 380Watt (Europese winnaar 2007) VERKOCHT
- 800,- Precision Power dsx-550 acentrische conussen composet l+r met instelbare filterkasten
- 300,- alle bekabeling, zilver voor lijnen, speakers en voeding versterker.
VERKOCHT
deze prijzen zijn dus de nieuwprijzen, tegen een goed bod mag het weg, ook apart!
foto's op aanvraag.
Aangezien ik een echte muziekliefhebber ben, en dan geen SPL, maar echt SQL heb ik na meerdere malen sets te hebebn gekcoht deze aangeschaft. Dit is een topper voor house, techno, maar ook voo reggae en R&B. Mijn vorige set rockford fosgate kan hier echt niet aan tippen n(€7500,-)
dan natuurlijk, waarom doe je dit weg dan. Omdat ik een leaseauto rijdt en daar zit een redelijk systeem in met 4 composets en 2 achterspeakers en de daarbij behorende audiosysteem wat in is gebouwd.
Het omschreven staande is in PERFECTE STAAT, zelfs op sommige delen garantie!
Mvg Heiko
Last edited: