HGS Blok, Overrange, Wingbell, Delta, VL13 etc

Status
Not open for further replies.

PaulM

Well-Known Member
Het grootste gedeelte van mijn NRG is al de deur uit maar ik heb nog een aantal dingen waar ik vanaf moet. Dit zijn spullen die voor eigen gebruik waren dus goed behandeld zijn. Alle onderdelen verkeren in prima staat! Prijzen zijn bieden, maar wel normaal

Spul gaat op de post zodra het geld op mijn rekening staat.

Prijzen zijn: exclusief verzendkosten, onder rembours word niets verstuurd.

DD Blok HGS tuned met RHQ as. Inclusief tapeinden, naaf, std schijf en std vertanding. Blok is ook geglasparelstraald. 5km oud VERKOCHT!

Malossi overrange (MHR2000, overrange snaar en torque driver + std fixed) EN standaard halfpoulie en stage6 halfpoulie. Rollen (1 setje 3,5 gram en 3 rollen van 3 gram) en drukveren (3x Malossi blauw waarvan 1 nieuw) VERKOCHT!

DO28mm carb met 70mm gepolijste kelk en twinair, 39 sproeiers en nieuwe benzineslang + filter en een nieuwe gaskabel

Malossi 22/28mm spruitstuk untuned VERKOCHT!

Malossi VL13 untuned

Doppler 2 kleps membraan met Hebo carbon kleppen

Malossi Wingbell, slechts enkele kilometers oud VERKOCHT!

Malossi Deltaclutch met zwarte trekveren

A747 - fles is nog vol

Voorvork + nieuw balhoofd (onder) en wielas. Prima voorvork al veert deze niet meer geweldig (wat normaal is bij Piaggio vorken)

Stang ter vervanging van de achterveer. Lengte van de stang zelf is 29cm en er zit nog een IGM ophoogblokje aanvast. Totale lengte incl ophoogblokje is 33cm. Zeer stevig inclusief rubbers en bouten

Digitale schuifmaat + paar meter 0,7mm dik tin . Echt een must have voor de echte sleutelaar

Setje Malossi rollen (19x15.5) 4,7 gram

2x standaard koppelingshuis

Std 128mm poulies, compleet en in zeer goede staat

Koop je meer dingen dan krijg je een mooier prijsje ;) Ik heb van alles fotos, dus voeg me maar toe als je interesse heb: paul_marselis@hotmail.com
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top