Francois Pauwels
New Member
Hallo,
Ik wil een hexagon blok reviseren en tunen en dacht aan volgende mogelijke setups:
optieA : Stage6 55mmslag 110mm drijfstang (5mm ophoogplaat en 1 of 1.5mm koppakking)
Gilardoni 180 cc cylinder (afgedraaid hemd)
optieB : Stage6 52mmslag std drijfstang
malossi MHR 172cc
verder:
DDL hogedruk binnenkop voor 1.7mm squish en uncorrected CR van 11,5/1
28mm Dellorto PHBH
stage6 Vforce3 reedvalves
bedoeling is eerder een hoger koppel in laag en midden,absolute top is minder belangrijk
Welke bedenkingen hierbij ? Ik heb het vooral over de voor of nadelen van een 55mm slag en/of 110mm drijfstang.
alvast bedankt voor de reacties
PS: Ik heb jarenlange ervaring in auto&motorrevisies doch dit is eerste Hexagon die in onder handen neem om te tunen
Ik wil een hexagon blok reviseren en tunen en dacht aan volgende mogelijke setups:
optieA : Stage6 55mmslag 110mm drijfstang (5mm ophoogplaat en 1 of 1.5mm koppakking)
Gilardoni 180 cc cylinder (afgedraaid hemd)
optieB : Stage6 52mmslag std drijfstang
malossi MHR 172cc
verder:
DDL hogedruk binnenkop voor 1.7mm squish en uncorrected CR van 11,5/1
28mm Dellorto PHBH
stage6 Vforce3 reedvalves
bedoeling is eerder een hoger koppel in laag en midden,absolute top is minder belangrijk
Welke bedenkingen hierbij ? Ik heb het vooral over de voor of nadelen van een 55mm slag en/of 110mm drijfstang.
alvast bedankt voor de reacties
PS: Ik heb jarenlange ervaring in auto&motorrevisies doch dit is eerste Hexagon die in onder handen neem om te tunen