Hexa blok onder 50 runner

RinzeDijkstra

New Member
Ik heb een Runner 50cc uit 2003. Ding gaat veel te traag voor mij dus ben van plan om er een hexagon blok onder te zetten. Wat moet ik allemaal aanpassen om dit werkend te maken. En past een runner velg onder een hexa blok?
 
Advertisement - register to remove this

Waarom twee topics aanmaken met exact dezelfde vraag?

Maar om antwoord te geven op je vraag, lijkt me dit zeer onverstandig. Je bent niet meer verzekerd als je dit blok eronder hangt, mocht je een aanrijding krijgen heb je kans je hele leven te moeten betalen.

Mijn advies, verkoop je 50cc runner die leveren ook nog wel wat op. Een goed werkend hexa blok betaal je ook nog 500 euro voor. Koop een motorrunner en haal je motorrijbewijs.
Natuurlijk kan je het hexagon blok onder je 50cc knutselen maar dan heb je niet het juiste subframe wat het rij comfort niet ten goede komt.
 
Waarom twee topics aanmaken met exact dezelfde vraag?

Maar om antwoord te geven op je vraag, lijkt me dit zeer onverstandig. Je bent niet meer verzekerd als je dit blok eronder hangt, mocht je een aanrijding krijgen heb je kans je hele leven te moeten betalen.

Mijn advies, verkoop je 50cc runner die leveren ook nog wel wat op. Een goed werkend hexa blok betaal je ook nog 500 euro voor. Koop een motorrunner en haal je motorrijbewijs.
Natuurlijk kan je het hexagon blok onder je 50cc knutselen maar dan heb je niet het juiste subframe wat het rij comfort niet ten goede komt.
Verzekerd was ik sws al niet want ja 45 is echt kansloos. mijn 50cctje loopt nu 85 ongeveer. Motor rijbewijs is een optie maar dan mag ik 2 jaar wachten. En daar zit ik niet op te wachten. Knutselen dan maar!
 
Back
Top