Het Zomervakantie Topic, Editie 2012/2013

Iemand nog tips voor goeie en niet te dure vluchten richting NY? www.kayak.com ken ik al voor vluchten, evenals cheaptickets enzo. Misschien vanaf brussel of dusseldorf ipv amsterdam, of incl. hotel boeken bij een reisorganisatie...
 
3 weken Norge met de camper, vriendin en downhill fiets. :W

Verder nog een weekje downhillen in Winterberg waarschijnlijk en een weekje wielrennen ergens in België/Italië/Frankrijk.
 
Klopt, twee jaar terug in die regio geweest. (Chamonix) maar dan gaat mijn voorkeur nog wel uit naar Winterberg. 4 uur rijden en een toplocatie wanneer je puur voor het biken gaat.
 
New York was goed 8)! vd zomer misschien terug, in ieder geval naar de States..

9roa5x.jpg


2ag4ylv.jpg


znwv8p.jpg
 
Weekje van strand naar strand op Sardinie met m'n gf, ziet er op foto's wel mooi uit, zeker voor stranden in Europa :)
 
Laat ik dit antieke topic eens een trap omhoog geven.

Zoals ik in mijn vorige post al zei ga ik dus naar Albufeira, iemand nog do's en dont's?
 
Iemand hier ooit op tenerife geweest? Ik weet niet waar ik me hotel zal boeken..

Als je graag in de drukte zit ga je naar playa las americas. Wil je het was rustiger dan naar los cristianos. Je kan vanaf daar in ca. 20 minuten over de boulevard naar playa las americas lopen, of je pakt een taxi voor 7 euro ofzo. Als je echt de Engelse gekte op wil zoeken kan je naar de bar strip in Veronicas.

PS : Huur een auto en bezoek de Teide (een vulkaan), je kan hem van 3 kanten op rijden en alle 3 de routes zijn erg leuk/mooi.
Verder is Puerto de la Cruz een leuk stadje. [/reisgids] :p
 
Laat ik dit antieke topic eens een trap omhoog geven.

Zoals ik in mijn vorige post al zei ga ik dus naar Albufeira, iemand nog do's en dont's?
Vorig jaar geweest. Heb niet echt dingen waarvan ik zeg: Daar moet je geweest zijn!
Ik haal het oude en nieuwe gedeelte altijd door elkaar. Ik vond het in ieder geval in het gedeelte waar de Fiesta (club) zit het leukste om uit te gaan. Zit ook een leuke skihut:D
Er zijn ook 2 stranden, van oud en nieuw, ook wel de moeite om bij beide even te gaan kijken.

Taxi's kosten geen drol. Let wel even op dat je bij (volgens mij) oud een taxi opstapplaats hebt waar je zodra de kroegen gesloten zijn dus in de rij mag gaan staan. Voordringen wordt niet echt op prijs gesteld en taxi's mogen jou op die route ook niet meenemen tot een bocht waar een hamburgertentje zit. Moest je met de roltrappen bij het strand omhoog, dan nog 100 meter lopen en dan namen ze je wel mee. Scheelt je een halfuur wachten, zie maar wat je ermee doet;)
 
Fiesta club en skithut ga ik dus sowieso een kijkje nemen, tsja en die taxi's het is niet alsof mn ma op me zit te wachten dus tijd zat :p

Bedankt =)
 
Iemand hier ooit op tenerife geweest? Ik weet niet waar ik me hotel zal boeken..

Ik zat in Costa Adeje (Zuid-West) afgelopen maart. Noord-Oost kant is wat groener (krijgt dus ook meer regen). Je liep zo naar de boulevard, hou er wel even rekening mee dat alles daar scheef loopt (vulkaaneiland), dus je moet veel traplopen e.d.. Was er zelf om te fietsen, dus heb niet zoveel gedaan
 
Dit jaar niet. Opzich ook niet nodig na bijna 6 maanden Curacao :+

Wss wel een uitstapje naar de Eiffel met de motor en een dagje naar de ring :)
 
Back
Top