Het Zomervakantie Topic, Editie 2011/2012

Lekker over 2 weken naar California voor 2,5 week. Toerist uithangen, surfen en kever meetings bezoeken. Echt zin in!

We hebben ook een spijlbus geregeld uit 1955 voor een aantal dagen om meetings te bezoeken. Hoe vet :D

Niet mijn ding, maar lijkt me wel erg tof!
Ik ben eind vorig jaar op een kevermeeting/treffen dinges geweest. Stonden wel leuke dingen tussen, maar kevers trekken me gewoon niet :D
 
[ir]http://zon.sunweb.nl/utilpages/getimage.ashx?width=600&height=394&crop=False&file=Images/Web1/3400000/32000/3432015-Web1.jpg[/ir]

Over 4 weken hierheen op Rhodos. Ook zwembad aanwezig op balkon vd kamer :W
 
Ik hou van rust dus da's mooi :)

Waarom nooit Hurghada ?

Amsterdam x10.... Heb het 1e jaar vanaf Hurghada gevlogen en daarna per mini-busje 2,5 uur rijden naar Marsa. Op de terugweg moest ik een paar uur wachten in Hurghada bij het duikcentrum, wat een fucking stad. Echt helemaal niks voor mij die stad om daar 2 weken in een hotel of resort te zitten.
 
Ik sla deze zomervakantie over. Hou wat geld apart voor Nieuw-Zeeland.
Zit alleen wel te kijken om in januari nog weg te gaan een week.

Ik zit zelf te kijken voor Egypte, en daar een duik cursus te doen, iemand tips?
Het is daar alleen niet echt lekker warm in januari.

Moet eigenlijk nog zuidelijker, maar waar heen...?
 
Zat ik ook nog voor te kijken, lijkt me ook tof.
Maar over het algemeen zijn de hotels er wel erg prijzig.

Waar heb jij toen geboekt? En wat heb je zoal gedaan?
 
Hotels prijzig? Vond ik toch aardig meevallen aangezien het daar ook crisis is qua bezetting.
Ik heb toen veel op www.booking.com gekeken, staan veel hotels op met een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Ben trouwens ook met emirates gevlogen vanuit Dusseldorf, ook een aanrader!

Wat ik daar heb gedaan? Beetje de toerist uithangen, waterpark bezocht, creamfields festival, "safari" in de woestijn en verder de immense gebouwen bekeken en wat rondlopen daar. Weet niet of je daar iets kan doen met duiken ofzo, moet je even op googlen.
 
2 jaar terug geweest naar sharm el sheikh, vond dat wel leuk lkkr snorkelen voor je hotel en goed voor elkaar en in het na seizoen gewoon serieus warm en niet duur..

Dit jaar maar eens overslaan, misschien nog een weekend ring en tig vrijgezellen feestjes :)
 
Wij gaan dit jaar met 8 man wederom op avontuur met een oude Mercedes camper uit 1976.. Alleen nog ander blok en versnellingsbak inbouwen :)
Vorig jaar richting Tsjechië en Kroatië gereden, veel bekijks onderweg en mooi avontuur ;p
Dit jaar richting zuiden, iets minder bergen. In Oostenrijk met 15km per uur de berg op is nie wat ;p
 
Momenteel vertoef ik nog in Kaapstad, eind juli weer terug naar NL. Dan een kleine roadtrip met 3 vrienden richting Frankrijk/Italië/Spanje, eind september waarschijnlijk nog een week naar New York en dan zit het reizen er voorlopig weer ff op helaas :p
 
Aruba_AmsterdamManor_Buitenzijde.jpg

Aruba_AmsterdamManor_Zwembad.jpg

Vanaf 12 juli zit ik hier een paar weekjes tot ik mn huis in kan:#
 
Back
Top