Het Zomervakantie Topic, Editie 2011/2012

Nope, Pataya ligt bij Jomtien en daar kom ik niet :p

Tijdens Full-moon zitten we ergens bij River Kwai en tijdens Half-moon op Koh Samui dus ben benieuwd wat dat word :p
 
Zojuist met wat vrienden een weekendje Praag geboekt voor in Juni, Do's & Don'ts? ;)

Wij zijn er vorig jaar ook geweest, echt DE place to be om te feesten.

Eerst zijn wij naar Darling Cabaret geweest.

http://www.kabaret.cz/

Daar even geregelt dat ze ons met de limousine naar een discotheek brachten met 6 verdiepingen, op elke verdieping een andere muziekgenre.

MCM Discoteca Kaleidoskop

Verder zijn er nog een hele hoop toffe cafés en discotheken.
 
13 dagen all in in Egypte, nooit gedaan maar echt zin om bijna 2 weken geen flikker uit te voeren en gewoon op het strand weg te branden :)
 
13 dagen all in in Egypte, nooit gedaan maar echt zin om bijna 2 weken geen flikker uit te voeren en gewoon op het strand weg te branden :)

Neem dat laatste maar letterlijk, 3x in Egypte geweest. Bepaalde excursie's zijn wel leuk om te doen. Waar zit je ergens?
 
Ben samen met mn gf ook aan het kijken naar een simpel (ultra) all in vakantie naar Turkije ofzo. Toch nog ff een weekje weg met de zomervakantie.
Ben net terug van 3 maanden reizen maargoed :D
 
Waar ga je heen Pieter?

Ik wilde het dit jaar niet te gek doen, omdat ik met een huis bezig ben. Dus ik ga halverwege juli met de auto richting moliets om te surfen een week samen met mijn vriendin. Vervolgens hebben we samen met 11 andere vrienden een villa gehuurd in Barcelona.
Na die week in Barcelona rijden we naar Mimizan om daar met andere vrienden een week te gaan surfen. Na 3 weken zijn mijn vakantiedagen op en rijden we weer terug :)
 
Waar ga je heen Pieter?

Ik wilde het dit jaar niet te gek doen, omdat ik met een huis bezig ben. Dus ik ga halverwege juli met de auto richting moliets om te surfen een week samen met mijn vriendin. Vervolgens hebben we samen met 11 andere vrienden een villa gehuurd in Barcelona.
Na die week in Barcelona rijden we naar Mimizan om daar met andere vrienden een week te gaan surfen. Na 3 weken zijn mijn vakantiedagen op en rijden we weer terug :)

Niet te gek zegt ie, niet gek lijkt mij :p
 
I know, heb gelukkig ervaring met hitte :p

Ik ga naar hotel Gorgonia beach in Marsa Alam.

Goed rustig daar iig.... Ben 2x met een duiktrip van 8 dagen daar geweest, vertrokken vanaf Port Galib. Hurghada wordt het iig nooit voor mij :D Shark's Bay in Sharm is nog te doen...
 
Niet te gek zegt ie, niet gek lijkt mij :p

Zeker een mooie vakantie Arne, maar ik bedoel meer in de zin van wat het kost. 2 weken surfen, in een tent en met de auto kost mij niet zoveel. Die week in de villa wat meer, maar na een druk jaar wil ik wel even weg. Vandaar dat ik het niet te duur maak :)
 
Vorig jaar week goch gehad en erop de scooter heen gereden.
Dit jaar is de bedoeling om met een brommobiel richting kasel (lohfelden)te gaan .
Hier een week tot 2 weken te blijven bij de oma van de vriendin)
Waarom met een brommobiel gewoon omdat het kan + lage kosten.
Ik hou gewoon van uitdagingen en vakanties anders te doen dan met een auto of trein
 
Niet op vakantie. Stage lopen + veel werken op festivals :)

stage eindigd eind aug. begin sept beginnen met de minor. Ik ga wel op wintersport, vind ik nog leuker ook :p
 
Lekker over 2 weken naar California voor 2,5 week. Toerist uithangen, surfen en kever meetings bezoeken. Echt zin in!

We hebben ook een spijlbus geregeld uit 1955 voor een aantal dagen om meetings te bezoeken. Hoe vet :D
 
Back
Top