Het Zomervakantie Topic, Editie 2011/2012

Morgen om 14:00 uur de lucht in, richting HongKong:W

Ben zo benieuwd! Gelukkig gaan we niet over de evenaar, dus turbulentie zal ook wel meevallen hoop ik! 10,5 uur vliegen, movie on demand FTW!
 
hier echt een zware 1e vakantieweek gehad met veel narigheid, moeder van mn beste maatje begraven en nog een begravenis van goede vrienden van mn ouders.
mn ex vriendin waar ik net vanaf ben ben ik nog bevriend mee maar die was in elkaar gezakt van de pijn van 1 of andere ontsteking. en nog meer ellende....

ik zoek nu een paar leuke dagjes weg om er toch nog een leuke vakantie van te maken,
want ik ben echt klaar met dat gezeik....

iemand leuke ideeën?
 
Zo, in HongKong aangekomen, na 11 uur vliegen en een kind die het nodig vond, om naast/over me heen te barfen:X.

Bizare stad zo op het 1e gezicht, hotel is prima! Nu nog ff over de slaap heen komen (jetlag ftw!)
 
Nohhh hoop voor je dat dat pas met de landing was dan :p

ps. in HongKong aangekomen, gelijk even forum checken 8P
 
lol...ga je mee met een boottochtje vanaf Corfu naar een of ander tropisch strandje loop je Rowan tegen het lijf :+

It's a small world!
 
Weekje Parijs geweest met 5 vrienden (ja weer gelift :p)
Wedstrijdje wie er vanuit maastricht het eerst onder de eiffeltoren stond. In 1 keer 100km opweg gebracht door een man die ik op straat aan sprak even een paar uurtjes niks te doen had en totaal niet die richting op moest. Vervolgens na 10min opgepikt door 2 mensen die ons in 1 keer naar parijs brachten.

In parijs veel in parkjes gechillt met wat biertjes, niet uit geweest, maar genoeg gezien. 14Julliet de meest indrukwekkende vuurwerk show ooit gezien. En de volgende dag in 1 keer vanuit parijs naar Breda met een stel nederlanders mee kunnen rijden.

Over een week ofzo vertrekken naar Sziget in Budapest. Daar heb ik echt zin in!
 
Nohhh hoop voor je dat dat pas met de landing was dan :p

ps. in HongKong aangekomen, gelijk even forum checken 8P

Gelukkig vlak voor de landing indd, na het ontbijt (wat er dus bij dat mannetje weer uitkwam)..

En op de kamer even Wifi uitproberen, dus scooterforum checken;)

Kregen op schiphol ook nog een aanbod om savonds met Finair te vliegen via Helsinki, ipv sochtends met cathay directe vlucht, mochten we dat doen, kregen we 600eu terug:D! Uiteindelijk toch maar niet gedaan, dat geld komt pas 2 maanden later oid. Dus op vakantie hadden we er niets aan...

Morgen naar Macau en naar de "grote buddha" :#
 
Weekje Parijs geweest met 5 vrienden (ja weer gelift :p)
Wedstrijdje wie er vanuit maastricht het eerst onder de eiffeltoren stond. In 1 keer 100km opweg gebracht door een man die ik op straat aan sprak even een paar uurtjes niks te doen had en totaal niet die richting op moest. Vervolgens na 10min opgepikt door 2 mensen die ons in 1 keer naar parijs brachten.

In parijs veel in parkjes gechillt met wat biertjes, niet uit geweest, maar genoeg gezien. 14Julliet de meest indrukwekkende vuurwerk show ooit gezien. En de volgende dag in 1 keer vanuit parijs naar Breda met een stel nederlanders mee kunnen rijden.

Over een week ofzo vertrekken naar Sziget in Budapest. Daar heb ik echt zin in!

Had je wel kunnen bellen :p ik reed 14 op 15 juli door Parijs op weg naar huis :p
 
Haha zou mooi zijn geweest als ik je toevallig was tegen gekomen bij een tankstation ofzo ;)
Naja, in 1x naar breda was ook niet verkeerd.
 
Back
Top