Het "TomTom gevoel"

Ook weleens gehad dat tie onder het rijden uitging :X :D. dan denk je ook van :X waar moet ik heen :D

Ja een blinde woede maakte zich meester van mij. In de auto van mn broertje MIDDEN in Antwerpen. Bleek zijn sigarettenaansteker kapot te zijn. Massol dat we dichtbij het hotel waren, maar we hebben echt alles in een kleine straal daar af moeten zoeken :+
 
Ik heb standaard een stratenboek in mijn auto liggen + kaarten van Nederland en Duitsland. TomTom gebruik ik regelmatig, toch voor de routes die ik uit mn hoofd ken, zet ik hem niet aan.

Bedenk me altijd van tevoren nog wel hoe ik er naartoe moet, TomTom wil vaak niet wat ik wil dus dan ga ik toch (eigenwijs) anders rijden :+
 
haha Tom (C4rN) jij bent een TomTom.

ik gebruik regelmatig de Garmin werkt wel handig. meestal weet ik de weg wel maar vind het wel handig om te weten dat ik ook echt goed rij.

nadeel is dat ze je soms over de raarste wegen sturen terwijl het helemaal niet nodig is.
 
Ik zit dagelijks in gans Belgie voor m'n werk, zit elke dag wel tot 300-400km op de baan, dus een gps-systeem was welkom :P vroeger altijd op een stratenplan uitzoeken waar je heen moet rijden, nu is dit verleden tijd. Enkel nu met TomtomNavi6 beetje opletten omdat je in bepaalde stad met dezelfde straatnamen kan aanduiden maar uit verschillende gemeente :L
 
gewoon weer over op het betere FrankFrank of AngelicaAngelica met behulp van een Routenet papiertje of kaart.

tomtom rijd me te vaak verkeerd of hij rijd veel tever om etc..

nou gebruik ik in me ouders auto ook nogwel eens de navi maar dan alleen als ik er echt niemeer uit kom.
 
Ik weet altijd wel waar ik zit ongeveer.
Heb zelf een garmin en die laat mij soms erg spannende routes rijden om ergens te komen :D

Genemuiden moest ik met een veerpont volgens dat idiote ding dus ik hou me toch altijd wel vast aan me kaart

En tjah als je dan op je scootertje fijn 70 km naar genemuiden tuft en je gebruikt een A4 met de plaats namen wara je langs moet kwam ik daar ook uit 8P.

Wat ik soms nog wel eens merk is dat je bijv te vroeg een afslag neemt of te laat 8P. Voor de rest lijkt mij het ideaal.
 
Zoals vele dus al zeggen is zon navi systeem ideaal voor in de steden zelf.

Maar als ik ergens heen moet maak ik een kladje voor mezelf met welke snelwegen en de afslagen die ik moet hebben. Want af en toe wordt ik gek van die Garmin. Ding mag blij zijn dat hij nog funcioneert zo pissig kan ik op dat apparaat worden.
 
ik rij op me huidige werk ook vaak met de tomtom, maar ik probeer zoveel mogelijk zonder te rijden :)

dus als ik ergens geweest ben en ik moet er de volgnede dag weer heen ga ik niet weer dat ding aan zetten ofzo..

verder weet ik nog wel redelijk waar alles ligt enzo :+
 
gewoon weer over op het betere FrankFrank of AngelicaAngelica met behulp van een Routenet papiertje of kaart.

tomtom rijd me te vaak verkeerd of hij rijd veel tever om etc..

nou gebruik ik in me ouders auto ook nogwel eens de navi maar dan alleen als ik er echt niemeer uit kom.

En als je een uitdraai van internet bij de hand hebt, dan rijd je niet verkeerd of veel om Sorry hoor maar dat is echt bullshit, dan rijd je toch ook met eenzelfde systeem als TomTom? Allebei een geautomatiseerde routeplanner he.
 
Back
Top