Het "Show je Piercing/Oorbel/Tattoo" Topic #4

Status
Not open for further replies.
Je weet dat de zuigerveren boven de pistonpen horen he? En anders staan de vlammen de verkeerde kant op...
 
zuiger wijst naar beneden... vlammen staan idd niet goed :p, maar wel de beste manier voor een tattoo. vind alleen zuiger erg lelijk gezet, een goede artist had 't herkenbaarder/beter gezet.
 
Kun je nog best wat van maken hoor! zijn namelijk ook zuigers met zon vorm bovenkant..

Had alleen aan die 2 streepjes geen zuigerveren herkend:x Maar als je de onderkant nog een beetje aanpast dan zou het best een zuiger kunnen wezen met de vlam erbovenop:)
 
Je kunt de bovenkant ook recht zwart inkleuren is t ook omgedraaid. maar hoe je het ook (letterlijk) went of keert het zal toch nooit met de werkelijkheid overeenkomen dus lekker boeiend? Wel zou je wat gebroken stukken small end op je bovenbeen kunnen zetten en een krukaswangen op je ballen en een afgebroken drijfstang op je pik 8P
 
:D!


Wel een goede reden om aan elke willekeuriger chick die naar je tattoo vraagt, je pik te showen:+
 
Nohhh, at robinho dat is bij tattoo bunker! 1 van me beste maten runt daar de shop hehe ik chill daar zowat elke dag na sluitingstijd :D

Laat even weten wanneer je volgende sessie is, dan kom ik even spieken :)
 
Nohhh, at robinho dat is bij tattoo bunker! 1 van me beste maten runt daar de shop hehe ik chill daar zowat elke dag na sluitingstijd :D

Laat even weten wanneer je volgende sessie is, dan kom ik even spieken :)

Ik wil een hele grote piece laten zetten, maar ben op zoek naar iemand die skills heeft... Is die gozer goed?
 
Nohhh, at robinho dat is bij tattoo bunker! 1 van me beste maten runt daar de shop hehe ik chill daar zowat elke dag na sluitingstijd :D

Laat even weten wanneer je volgende sessie is, dan kom ik even spieken :)

7 september mag ik weer,dan word die op me zij ingekleurt.
de sessie duurt zolang ik de p[ijn trek hahah.!
Na, die op me zij is me arm aan de beurt door roger.!
Wat heb jij nog allemaal voor tattoo's eik..?
 
At 5thnick: Hij is nog in de leer en doet nog geen hele grote dingen ik vind dat hij het in zich heeft zitten. Tattoo bunker is zoiezo een best goede tattoo shop met veel ervaren en talentvolle tatoeeerders

Ik laat zelf naar me vakantie een borststuk zetten. Een echt hard met twee vleugels en nog wat dingentjes derbij, tekening is nog niet af maar hij word iig oldskool met veel kleur
 
Best vet:

[ir]http://www.boingboing.net/2009/12/18/BlackTattooArt_dotwork.jpg[/ir]

[ir]http://www.linesandcolors.com/images/2008-06/deinon_tattoo_433.jpg[/ir]
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top