Het "Show je Piercing/Oorbel/Tattoo" Topic #4

Status
Not open for further replies.
Represent...

[ir]http://img546.imageshack.us/img546/2828/foto12o.jpg[/ir]

En nee, voor de mensen die het nog niet weten, 5th is niet alleen van scooters, maar het is een groep mensen die al vele jaren met elkaar optrekt :)
 
Mooie Tat!

Mag ik vragen wat de betekenis erachter is, gezien de datum?

Sterfdatum van me moeder,en mijn geboortedatum.
Dankje allen, ondanks de pijn is het werkelijk een verslaving.
En de stijl is idd anders,ik ben van het type dat altijd iets anders wilt als anderen.
En over smaak valty niet te twisten uiteraart
 
Represent...

[ir]http://img546.imageshack.us/img546/2828/foto12o.jpg[/ir]

En nee, voor de mensen die het nog niet weten, 5th is niet alleen van scooters, maar het is een groep mensen die al vele jaren met elkaar optrekt :)

of te wel, gangtat :p
 
:D

@Robinho: vette tat, wil ook nog altijd een tattoo op mijn linkerzij in dominator 2009 stylo. Aan wat voor bedrag moet je denken bij die van jou?
 
Hebben jullie ook een handsign en -shake? :p

Vijfvingertest.jpg


:D
 
Het is dat je het er bij zegt dat het een zuiger is.. had er dan een drijfstang aan gedaan :+
 
V/d zomer een Buddha icm Lotusbloem op m'n rechter zij laten zetten denks.. Moet nog even iets gaan schetsen/zoeken. Maar heb iets soortgelijks bij een australier gezien, en vond het fkn vet!
 
V/d zomer een Buddha icm Lotusbloem op m'n rechter zij laten zetten denks.. Moet nog even iets gaan schetsen/zoeken. Maar heb iets soortgelijks bij een australier gezien, en vond het fkn vet!

buddha is vaak wel erg vet!

zelf laat ik een tekening maken voor een mooi plakaat, oldskool style :)
de buurman(jongen :p ) van een maat van me gaat dat tekenen, en dat kan die wel!
 
Ik ga mijn zus, die grafisch ontwerper is, binnenkort even aan het werk zetten om wat moois te maken voor op mijn zij :W.

Wil het echt al jaren maar komt er nooit van omdat ik mijn centen altijd wel "nuttiger" kan besteden. Maar als ik eerst een ontwerp heb kan ik altijd kijken wat het me gaat kosten :)
 
V/d zomer een Buddha icm Lotusbloem op m'n rechter zij laten zetten denks.. Moet nog even iets gaan schetsen/zoeken. Maar heb iets soortgelijks bij een australier gezien, en vond het fkn vet!

Vriend van me heeft een boeddha op z'n linker onderarm, wel mooi idd :)

Neem aan dat je wel weet wat het boeddhisme inhoud en dat je er ook min of meer mee bezig bent? Anders is het niks meer dan een leuk plaatje op je zij zonder enige betekenis..
 
Ik weet wat het inhoudt ja, mee bezig zijn, mwah. Feit is dat ik het een mooie "stroming" vind. Met diepgang zonder iemand wat op te leggen. Juist het goede in een mens zien en dat over te dragen...

Komt niet zomaar iets klakkeloos op m'n lichaam...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top