Het Plaatjes spel 2 modemmers pas op

Gomer_pyle

Shit for Brains
Omdat het andere topic te onoverzichtelijk werd. en het mensen wel leuk vonden begin ik een nieuwe.

EVEN WAT REGELS OM HET OVERZICHTELIJK TE HOUDEN

mensen je moet eerst de ene oplossen, als dat is gebeurd mag die gene bepalen wat er gezocht wordt. Ga niet reply met dingen die er gezocht moeten worden want dan wordt het onoverzichterlijk.

Probeer ook dingen de geven die er echt zijn. Het beste is dat jij zelf het plaatje heb gezien. ga niet painten en photosjoppen dat kan iedereen.

misschien dat het handig is als iedereen eerst even refreshed om te kijken of het plaatje al gepost is en daarna pas post.

Als iemand je voor is geweest delete dan jou reply. Dit doe je door je post te editten en dan delete box aan te vinken

als het binnen een kwartier niets gevonden is mag iemand anders eentje verzinnen. DUS LET OP DE TIJD'

Ook geen pr0n request 8P


Ik noem een voorwerp, degene die het als eerste heeft gevonden geeft een ander voorwerp op.

Bijvoorbeeld: Een groene kat!

plaatje: http://images.google.com/images?q=t...green-cat-2.jpg[/url]

Leef je uit.

Eerste opdracht: Poes met drie poten
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

fuchsia_cat.jpg


een oto zonder wielen!
 
misschien dat het handig is als iedereen eerst even refreshed om te kijken of het plaatje al gepost is en daarna pas post.
 
316motorbrand.jpg


Gehaktbalracer, jij was eerder wat is het volgende?

/edit: zullen we het zo doen?:
Je MOET een foto in je reply hebben, dit tegen nutteloos en offtopic gaan.
 
een fiets met 8 wielen (met een marge van 2, dus 6 t/m 10)

edit: ik ga nu off, als het binnen een kwartier niet gevonden is mag de topicstarter een nieuwe verzinnen... Later
 
Last edited:
Back
Top