Het met de voet blokkeerde kenteken lelijke schoenen topic.

eurokit

Broem Broem Pff Pff
Hoe meer ik scooter advertenties heb gezien, hoe meer het opvalt dat mensen hun kenteken blokkeren met hun schoen.. En dan hebben ze ook nog lelijke schoenen aan..

Dus ik dacht, dat is een leuk idee.. Maak een kenteken voet blokkerende lelijke schoenen topic.

Ik trap lettelijk af.


lelijkeschoen1.jpg
Post automatically merged:

Weer eentje

lelijkeschoen2.jpg
 
Advertisement - register to remove this

Die Ludix doet mij wel pijn. Een Ludix met rode kleur samen met een rode zadel zie je niet meer. Voor 30 euro is het wel een redelijke deal. Al vraag ik me af of het framenummer nog wel te zien zal zijn als die voor een langere tijd zonder kappen buiten heeft gestaan.
 
misschien bang om "gekloond" te worden?
mijn vader kreeg ooit eens een vette snelheidsboete voor zijn auto thuisgestuurd, overtreding gepleegd in de buurt van Maastricht. gelukkig kon hij aantonen dat hij op dat moment aan het werk was op kantoor in Wormerveer maar zo kwamen ze er wel achter dat zijn kenteken op een identieke auto was geplakt.
vervolgens moest hij een set nieuwe platen met zo'n 1-tje erop laten maken.. stel je voor dat ze iemand doodrijden met "jouw" kenteken ofzo. dan lichten ze eerst jou van je bed hoor.
 
Is toch niet toevallig je eigen voet (selfie?)
Nee want ik zou nooit zo'n Ludix kunnen hebben.

1. Achterlicht glaasje is niet origineel en spuuglelijk icm met de kappen.
2. Geen hitteschild op de uitlaat
3. Niet originele spiegels (voor zover ik weet)
4. Kijk eens even naar de stuurschakelaars, de linker is van een ouder bouwjaar dan de rechter.

Kortom, het is een beunscooter in mijn optiek. Mijn handen zouden in ieder geval flink jeuken om bovenstaande niet op te lossen. En dan heb je de voorkant van dit ding nog niet eens gezien.

Geef mij maar een helemaal originele Ludix Elegance 14". Een Blaster zou ook wel kunnen met een BCD kappensetje.
 
Last edited:
Back
Top