het lakken van gepolijst metaal

scully

Well-Known Member
wie weet wat voor lak je moet gebruiken op gepolijst metaal?? ik zoek dus een transparante lak die je op gladde oppervlakken kan gebruiken.

Advertisement - register to remove this

ik had op aanraden van een motordealer motip gebruikt. Deze vertelde mij dat alle harley riders dit samen met belgom gebruikten om onderdelen te polijsten. Ik vind het resultaat ook erg mooi geworden.

ps ik had me remhendels in de lak gezet

Originally posted by foxrider
ik had op aanraden van een motordealer motip gebruikt. Deze vertelde mij dat alle harley riders dit samen met belgom gebruikten om onderdelen te polijsten. Ik vind het resultaat ook erg mooi geworden.

ps ik had me remhendels in de lak gezet

wordt die bij jou niet dof?

zoals InsaneMalebrain ook al zij kan je best ninja lak gebruiken.

Originally posted by Spasta
wordt die bij jou niet dof?

zoals InsaneMalebrain ook al zij kan je best ninja lak gebruiken.

het is niet meer zo glimmend als dat het was zonder lak, maar ik kan het nog niet vergelijken met ninja. Ik vind motip iig goed genoeg

je moet bij de spuiter Echte blanke lak halen en is peperduur
dat is het enige wat echt goed hecht en goed werkt,
omdat deze niet de glans van je polijsten weghaal want dat doet normale blanke lak die heeft een gele glans erin.

je kunt het het beste gewoon bijhouden...
greetz drax

Originally posted by InsaneMalebrain
Het is ook zo'n moeite om af en toe een doekje + wat Belgom alu eroverheen te halen :rolleyes:

en jij denkt dat het dan niet zal roesten, volgens mij mag je elke dag gaan boenen dan:p

Ik doe hetzelfde als dat insanemalebrain zegt en het werkt perfect ik heb geen last van roestaanslag oid. Dus gewoon af en toe de moeite nemen om even een doekie erover te halen.

Roesten? Rijd je elke dag over het strand langs de nederlandse kust ofzo? Als je het af en toe een beetje bij houd gebeurt er echt niks mee hoor! Af en toe een beetje belgom er overheen halen en alles blijft mooi glimmen :)

Back