Het kleine vraagjes topic

Status
Not open for further replies.

Dennis

ToetToet
Hoi Hoi

voor de mensen die met kleine vraagjes zitten, en niet perse een nieuw topic willen openen,

dit topic is dus voor scooter related vraagjes,

voor kleine vraagjes & weetjes. geen hele moeilijke dingen vragen waar weer 4 pagina's voor nodig zijn, gewoon kleine vraagjes dus:)
 
Advertisement - register to remove this

S_tef said:
Lampje kapot? Rem en achterlicht is namelijk een ander lampje volgens mij.

achterlicht is via de onsteking niet via de accu mar ik snap niet waarom die niet doet?????
remlicht is wel via de accu
waar kan het aan liggen als je voor en achterlicht niet doet????
 
Hallo.
ik heb een vraag.ik ben van plan om een tnt halogeen koplamp set te gaan kopen voor m'n aerox.maar ik heb gelezen dat de verf er gouw afbladderd.kan je hier niet gewoon blanke lank overheen spuiten(natuurlijk als de lampjes eruit zijn)heeft iemand ervaring met deze koplamp?
mvg patrick_aerox
 
Ik ben niet zo een booster kenner maar heb wel een klein vraagje. Heb dus een spirit met sito plus uitlaat voor de rest volledig origineel. Ik haal 75km.. valt best wel mee maar hij trekt niet echt supergoed op (met rondellen ook ni).
Hoe kan ik hem laten optrekken?
 
rifton said:
Ik ben niet zo een booster kenner maar heb wel een klein vraagje. Heb dus een spirit met sito plus uitlaat voor de rest volledig origineel. Ik haal 75km.. valt best wel mee maar hij trekt niet echt supergoed op (met rondellen ook ni).
Hoe kan ik hem laten optrekken?

Afstellen? :rolleyes:
 
patrick_aerox said:
Hallo.
ik heb een vraag.ik ben van plan om een tnt halogeen koplamp set te gaan kopen voor m'n aerox.maar ik heb gelezen dat de verf er gouw afbladderd.kan je hier niet gewoon blanke lank overheen spuiten(natuurlijk als de lampjes eruit zijn)heeft iemand ervaring met deze koplamp?
mvg patrick_aerox

Heej,

ik heb die koplamp(wit) nu al zo;n 6 maanden op men aerox zitten, maar er bladert nergens verf af.. dus weet niet waar je dat gelezen hebt.. maar dat klopt dus niet.
 
Vraag : Hoe kan het dat me gasreactie slecht is als me zip sp op temperatuur is ? te grote sproeier ? hij stottert wel als ie koud is maar als ie warm is houd ie 2 seconden in en dan knalt ie weg

Edit : std cilinder + reverse +17.5
 
hoi..

Ik ben op zoek naar een nieuwe krukas

En heb een Hebo Zonder spiebaan op het oog.

Hierbij zit dan ook een bijpassende vario.

Maar Past een gewoone vario daar dan niet op?

En wat is het nut en het voordeel van een krukas zonder spiebaan

Alvast Bedankt

Gr's Nickske
 
hoe kan het dat mijn remlicht het ineens niet meer doet :?
snap er niks van, zit geen kabeltje los etc..........

en kan ik mijn remhendels eraf halen zonder druk te verliezen?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top