This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het kleine vraagjes topic

Status
Not open for further replies.

Dennis

ToetToet
Hoi Hoi

voor de mensen die met kleine vraagjes zitten, en niet perse een nieuw topic willen openen,

dit topic is dus voor scooter related vraagjes,

voor kleine vraagjes & weetjes. geen hele moeilijke dingen vragen waar weer 4 pagina's voor nodig zijn, gewoon kleine vraagjes dus
 
ik had die bougie kleur gezien na een tijdje volgas gereden te hebben,
toen heb ik ondekt dat de sproier te kleine was.
als ik nu mijn oude sproeier er weer in doe doet ie het ook niet
 
hey k heb ff een lomp vraagje
k heb een oude yamaha axis(mina kort blok , denk ik) op weelies op te oevenen
maar waar zitten alle begreners in z'n ding
vario is er uit
membraam begreser zit er nie in
wat nog meer
dank u...
 
cactus said:
Nou,het loopt mooi,dat standaart filter,maar het ziet er niet uit,vooral als je je wiel gepolijst hebt
greetzz Jim


liep ik ook altijd mee te kloten maar je kan het beter zo laten en wat ideeen bedenken voor je luchtfilter mooi spuiten met een sticker erop ofsow.
 
k ga binnenkort 17,5 carb kopen voor me sonic minarelli horizontaal dus
kan ik bochtje van me 12 mm(gaskabel) naar 17,5 overzetten?zodat k gewoon me oude bochtje kan gebruiken
of moet er andere bochtje op?
 
hai,
Ik heb een tgb 303. hij is standaard onbegrensd met een leovince zx. Sinds kort komt er een krijsend geluid uit me carter vandaan dat steeds harder wordt als ik ongeveer 50-55 rij. Vanmiddag sloeg me scooter zelfs af bij dit geluid, terwijl ik 50 reed.

Nou heb ik gezien dat de (carter?)olie op is..
Hier zie je welke olie ik bedoel: http://www.scooterbase.net/scoot.php?ID=25299

Zal dit de oorzaak zijn van het geluid? zo ja, welke olie moet ik er dan in doen?

Of is de oorzaak toch iets anders?

p.s. ik weet niet hoe ik een eigen topic moet aanmaken
 
ik heb ff een vraagje ik heb een speedfight 2 lc
en ik heb gister mijn caburateur er afgehaald en schoongemaakt(dus alles van de caburateur afgehaald).
allen het probleem is nu dat als ik mijn scooter start dat hij dan gelijk weg wil rijden met een snelhei van ongeveer halfgas.
wat moet ik doen om dit optelossen?

Alvast bedankt.
 
had ik ook bij een vriend zijn speedfight 1 hadden we die carb egt hellemaal uit mekaart gehaald schoongemaakt en in mekaar gezet en niet afgesteld niks toen nog een beetje weinig ervaring hebben we hem na hulp afgesteld met lucht en stationairschroef en toen deed ie et weer as de brandweer
 
mijn scooter rijdt perfect op hoge snelheid (+65) maar op lage snelheden (45-50) stottert hij serieus.. het is niet meer geloofwaardig als ik tegen 45 hier wegrij. dan klagen ze altijd dat er iets scheelt) enig idee?
 
Hoe moet je je uitlaat inlakken? Met olie?
Wat voor olie? De vorige keerheb ik dit met lijnolie gedaan, dit gaf geen mooi effect.
Heel donker, en niet goed beschermend.
 
S_tef said:
Hoe moet je je uitlaat inlakken? Met olie?
Wat voor olie? De vorige keerheb ik dit met lijnolie gedaan, dit gaf geen mooi effect.
Heel donker, en niet goed beschermend.
Lakken doe je met hittebestendige lak van bijvoorbeeld Motip of Kundo. Inoliën doe je gewoon met auto of scooter olie.
 
Hittebestendigelak blieft niet "goed" ofwel?
Oo dit wist ik niet, kan dus gewoon met de olie van heuts?
Of zijn er mensen die een tip hebben voor een olie waar zei hun uitlaat mee hebben ingesmeert?
Graag dan ook een foto .
 
kheb n vraag..
Ben nu nog 15 en wordt binnekort 16 en dan wilk me goedkoop 2ehands scootertje halen.
Alleen kheb dr nie zo veel verstand van, dus bij deze de vraag: waar moet ik op lette bij het kope van een 2ehandse scooter?
 
Ff een snelle vraag :

heeft iemand voor mij een foto van 2 achterpoulies voor me ? (1 oud en 1 nieuw type)

Het gaat voornamelijk om de achterkant (kant die tegen het vertandingsdeksel aanzit dus)

alvast bedankt!
 
bij mijn scooter (aerox) doet het voor en achterlicht niet maar de rest van de lichten wel remlicht knipperlichten enso.. waar kan dat aan liggen aan de spanningsregelaar ? of gaat die daar niet langs?
 
Wat voor blok heeft een hyosung rush nu eigenlijks? Want vind die dingen maar bot vaag 8P. Zou wel handig kunnen zijn voor wat nieuwe onderdeeltjes dus zou iemand me kunnen helpen?
 
Rox-Tommy said:
bij mijn scooter (aerox) doet het voor en achterlicht niet maar de rest van de lichten wel remlicht knipperlichten enso.. waar kan dat aan liggen aan de spanningsregelaar ? of gaat die daar niet langs?
Lampje kapot? Rem en achterlicht is namelijk een ander lampje volgens mij.
 
Status
Not open for further replies.