This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het kleine vraagjes topic

Status
Not open for further replies.

Dennis

ToetToet
Hoi Hoi

voor de mensen die met kleine vraagjes zitten, en niet perse een nieuw topic willen openen,

dit topic is dus voor scooter related vraagjes,

voor kleine vraagjes & weetjes. geen hele moeilijke dingen vragen waar weer 4 pagina's voor nodig zijn, gewoon kleine vraagjes dus
 
Ik heb het volgende probleem op mijn peugeo fox...
De vorige eigenaar (een lekkere beunhaas) heeft in de luchtinlaat een dop(maatje 17 laten zitten) die heb ik er dus uitgehaald...gereedschap hoort in de kist en niet in een luchtfilter...Alleen nou loopt ie alleen goed als ik met optrekken de choke gebruikt..Moet ik nu een grotere of juist een kleinere sproeier erin zetten??
Groeten Jim
 

Als je de choke gebruikt zorg je ervoor dat je meer benzine krijgt, en dus als jij zonder choke wil rijden moet je groter in sproeier gaan.
 
ik wil een stukje gaan polyesteren maar heb me verharder bij een vriend laten liggen omdat we gezellig samen gingen knutselen!
Nou heb ik nog een tube verharder voor plamuur liggen en zie net dat die er precies het zelfde uit ziet als verharder voor polyester hars!
Kan ik die ook gewoon gebruiken?
 
Weer even een klein vraagje,
Kun je die luchtfilters(powerfilter) gewoon ipv je gewone luchtfilter zetten,als de aansluiting(35mm) natuurlijk hetzelfde is..Of adviseren jullie om een origineel filter te laten zitten,het ziet er niet uit,zo'n zwarte doos naast je achterwiel..
greetzzz Jim
 
Als de aansluiting past kan je hem er gewoon opzetten, maar let er wel op dat je je afstelling veranderd, vaak moet je ongeveer 10 maten groter in sproeier gaan..

Maar ik raad het je niet aan, want met een standaard luchtfilter loopt je scooter gegarandeerd beter en loop je minder risico dat het kapot gaat..
 
Dank voor je antwoord,
eventueel andere ideeen om een standaart luchtfilter te vervangen? b.v. een anders soort luchtfilter of zo...Ik word namelijk doodziek van die grote zwarte bak ;-)....En waarom zou het eerder kapot gaan,filtert zo'n powerfilter niet goed (genoeg)?..
Groet Jim
 
ik heb even een vraag ik heb een kymco zx met een laagtoerige 70cc, proma uitlaat, power1 vario, 17,5 mm dellorto , doppler membraam doppler spruitstuk. Nu zoek ik nog een andere drukveer maar aan welke zal ik nu moeten denken?
 
Waarom staat er op de Malossi veer Piaoli? Piaoli is dan toch het merk veer of ben ik nou lomp? ik heb iig een Piaoli achterveer, maar die is dus niet van Malossi.. Wat is het nou? :+
 

Het filtert inderdaad niet zo goed zeker niet voor dagelijks gebruik
 
WheeleX said:
Waarom staat er op de Malossi veer Piaoli? Piaoli is dan toch het merk veer of ben ik nou lomp? ik heb iig een Piaoli achterveer, maar die is dus niet van Malossi.. Wat is het nou? :+

Paioli maakt volgens mij gewoon veren voor Malossi.
 
cactus said:
zou dit *plaatje* een goede compromis zijn tussen een standaart en een powerfilter??
greetzz Jim
Dat is een powerfilter en zeker niet aan te raden op een standaard cilinder en wat is er mis met een standaard filter?
 
cactus said:
Nou,het loopt mooi,dat standaart filter,maar het ziet er niet uit,vooral als je je wiel gepolijst hebt
greetzz Jim
Beter dan die tyfus herrie die van zo'n powerfilter komt. Scheelt je een hoop benzine. Ook gaat de rest van je onderdelen een stuk langer mee met een standaard filter.

Probeer je luchtfilter anders ergens te plaatsen, minder in het zicht of koop een andere van een andere model die kleiner is en eventueel op een andere plaats past.
 
ik heb een speedfight 2 lc
standaard zonder vario begrenzing
gister heb ik mijn sproeier vervangen(75 naar 72)
het probleem is dat mijn scooter nu niet meer start.
ook zit in mijn bougiekamer vocht is dit erg en hoe los ik dit op.
iemand een iede hoe mijn scooter weer start?
 
Status
Not open for further replies.