cactus said:Ik heb het volgende probleem op mijn peugeo fox...
De vorige eigenaar (een lekkere beunhaas) heeft in de luchtinlaat een dop(maatje 17 laten zitten) die heb ik er dus uitgehaald...gereedschap hoort in de kist en niet in een luchtfilter...Alleen nou loopt ie alleen goed als ik met optrekken de choke gebruikt..Moet ik nu een grotere of juist een kleinere sproeier erin zetten??
Groeten Jim
je km teller heeft 1 uitsteeksel,rossi@zip said:aan een sr vorkpoot (de rechter) zitten twee pootjes vlakbij het km-teller geval waar dienen die voor?
dus dan meten ze op de krukas? pk bij de kruk?Stephan@Spy said:Zonder vario toch?
cactus said:Dank voor je antwoord,
eventueel andere ideeen om een standaart luchtfilter te vervangen? b.v. een anders soort luchtfilter of zo...Ik word namelijk doodziek van die grote zwarte bak ;-)....En waarom zou het eerder kapot gaan,filtert zo'n powerfilter niet goed (genoeg)?..
Groet Jim
WheeleX said:Waarom staat er op de Malossi veer Piaoli? Piaoli is dan toch het merk veer of ben ik nou lomp? ik heb iig een Piaoli achterveer, maar die is dus niet van Malossi.. Wat is het nou? :+
ErwinZ said:Paioli maakt volgens mij gewoon veren voor Malossi.
Dat is een powerfilter en zeker niet aan te raden op een standaard cilinder en wat is er mis met een standaard filter?cactus said:zou dit *plaatje* een goede compromis zijn tussen een standaart en een powerfilter??
greetzz Jim
Nou,het loopt mooi,dat standaart filter,maar het ziet er niet uit,vooral als je je wiel gepolijst hebtDeJongh said:wat is er mis met een standaard filter?
Beter dan die tyfus herrie die van zo'n powerfilter komt. Scheelt je een hoop benzine. Ook gaat de rest van je onderdelen een stuk langer mee met een standaard filter.cactus said:Nou,het loopt mooi,dat standaart filter,maar het ziet er niet uit,vooral als je je wiel gepolijst hebt
greetzz Jim