Het kleine vraagjes topic deel 3

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

hallo,

Ik ga aankomend weekend een nieuwe cilinder op me scooter(derbi gp1 racing) zetten.
Hebben jullie nog tips? alles is welkom! en ik heb er nu een 70cc gilardoni onderzitten,
(die helaas warm gelopen is) moet ik de warmte graad van mijn bougie ook aanpassen?

mvg,
jeroen
 
hallo,

Ik ga aankomend weekend een nieuwe cilinder op me scooter(derbi gp1 racing) zetten.
Hebben jullie nog tips? alles is welkom! en ik heb er nu een 70cc gilardoni onderzitten,
(die helaas warm gelopen is) moet ik de warmte graad van mijn bougie ook aanpassen?

mvg,
jeroen
Of je een andere bougie moet gebruiken ligt er natuurlijk aan wat voor cilinder je eronder knoopt...
 
hey ik krijg als het goed is vandaag mijn uitlaat binnen en ik wil dan een sproeier set gaan kopen is het slim om bij 90 te beginnen
een als ik mis rollen nodig heb rond hoeveel gram moet ik dan ong gaan zitten.


ohh en als ik een zijstandaart op mijn aprilia sr mina horizontaal moet ik dan een stuk uit een kap zagen om de zij standaart er door heen te doen
alvast bedankt;)
 
Last edited:
mij setup is helemaal ori en ik gebruik ok een ori lucht filter maar er komt waarschijnlijk geen yasuni meer op omdat ik be op gelicht heb wel een yasuni r gekregen mar die is helemaal verrot
er komt mis een stage 6 pro relpica op is dat een goede uitlaat
 
mij setup is helemaal ori en ik gebruik ok een ori lucht filter maar er komt waarschijnlijk geen yasuni meer op omdat ik be op gelicht heb wel een yasuni r gekregen mar die is helemaal verrot
er komt mis een stage 6 pro relpica op is dat een goede uitlaat

standaard kan er zo op
is het gewoon een 12mm carb? 90 is wel veilig, neem ook maar paar kleinere mee voor de zekerheid....
sproeier is nooit te zeggen, is een kwestie van testen..
 
hey ik heb een vraagje,
ik wil nu een 50cc eronder doen inplaats van 70cc,
nu zat ik te denken aan een 50cc dr snel , alleen die kan ik nergens vinden onder Google : 50 cc snel, dus waar moet ik naar zoeken als ik een 50cc snel wil hebben ?

ik heb een malaguti phantom f12 lc
 
nog vraagje ik heb er nu 70 onder zitte, en me vario-ring om me pap tevreden te houden ( ja is slecht maar boeiend) aleen as ik vol gas rijd knald ie , kan dat komen doordat me uitlaat nie goed vast zit ?
 
puch zip 25

hallo,
ik had een vraag als iemand weet hoeveel compressie druk een 25km cilinder van een puch zip ongeveer moet leveren??
mijne gaf aan 4/ 4,5 maar dat lijkt me toch veel te weinig?

weet iemand hier iets over?????????{!
gr nekje. MOET HET ECHT WETENNNN
 
Hoi mensen,

Ik zoek al geruime tijd een nieuwe demper voor mijn laser x pro uitlaat.
Nu weet ik dat er ook dempers van andere uitlaten op passen..
Ik weet alleen niet welke, wie kan mij dit vertellen..?
En wie heeft misschien iets liggen voor me wat ik kan overnemen voor een leuke prijs.

BVD:henko:
 
vario ring boeid niet echt kan nie veel kwaad, tis aleen dat ie overtoeren kan maken, probleem is aleen toen da ding er nog nie inzat deed ie het ook en de de uitlaat is gelast heb nu de pakking er goed opgezet
en hij knald nog steeds
kan dat komen omdat het een watergekoelde is en eerst warm moet draaien
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top