Het kleine vraagjes topic deel 2

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

weet iemand of een vespa si blokje het zelfde is al een gillera citta blok

thnx

Is zo goed als het zelfde. In ieder geval is het uitwisselbaar. Of er verschillen zitten kwa inlaat diameter op het blok durf ik niet te zeggen. De ophanging en en het koppelingsprincipe is het zelfde. Er zijn wel verschillende versie's oude en nieuwe, maar dat maakt kwa passing niet uit.
 
Vind nog al flink. Volgens mij lekt hij er gewoon. Als je de zuiger er uithaald zit er dan een soort zwarte vlek onder dat pinnetje wat de zuigerveer op z'n plek houd. ?

nope, gaat nog best van ze plek dat wel. Autowheelie wel (std vertanding), maar ik ben setups als deze niet gewend dus ik weet niet echt of ik vermogen mis ofzo:).
 
Ik heb een ZIP AC 25 blok, maar kan ik hier nou mee sprinten omdat het een snor blok is ? Ik weet wel dat je hem watergekoeld kan maken door een gaatje te boren bij de ontsteking van 14mm, maar hoe zit dat met de vertanding en de parts die er op passen ?
 
Ey

Ik heb dus een nieuw balhoofdsetje in men aerox maar om dat goed te krijgen, wat een hel 8P. Als je hem te strak draaid stuurt hij zwaart en reageert hij op elke beweging die je maakt als je rijd.

Te los is ook weer klote omdat als je dan remt met je voorrem hij gaat tikken.

Nu had ik dat ding vrij strak zitten en stuurde hij klote maar is hij naar 1 dag weer wat losser gaan zitten waardoor hij weer begon te tikken maar wel weer lekker stuurder.

Nu vraag ik mij dus af of hier nog tips voor zijn om dit te voorkomen, beter te doen of weet ik het want het lukt mij maar niet :S.
 
ik wil van me puch typhoon (piaggio) de speling weghalen die me achterwiel heeft.
de as waar me wiel op komt kan ik heen en weer bewegen en op en neer.
maar welke lagers moet ik ophalen omdit te vervangen bij het lagerhuis

Puch-Typhoon/Ntt/NRG-Mc2/Zip Gilera-Runner/Stalker/Dna
Krukas links/rechts 6304 smal
Transmissiekast 6203 2 rs 1
Transmissie 6201 c3
Aandrijfas uitgaand 6204 2 rs 1
Koppeling 2x 6901
Koppeling ingaand as runner 638 2 rs 1
Voorwiel Tyhoon 2x 6202 2 rs 1


welke lagers moet ik hiervan ophalen?
(natuurlijk weet ik dat de krukas lagers en voorwiel lagers enzo geen kans maken maar heb gewoon ff het hele stukje gekopieerd)

mvg,
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top