Het kleine vraagjes topic deel 2

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

Hey,

Ik ben echt eindeloos met men DNA.

Hij start niet, krijgt wel benzine.vonkt en heeft compressie.

Week gelede starte hij wel maar viel die steeds uit of gaf inene volgas (gasnaald etc is goed)

Nou bleek mijn elec choke kapot te zijn, nu heb ik die vervangen maar doet hij het nog niet? Iemand enig idee wat de oorzaak kan zijn?
 
haha ja denk ook dat hij de segmenten bedoeld , is egt zoon platte boer (wil hier niemand mee beledigen:p)..

Hij zegt.. als je dat nog niet weet dan heb je hem nog nooit ver genoeg uit elkaar gehad.
Ik : jonge ik rijd geen schakel ..tis maar een aerox hoor wat valt daar nou te allemaal nog meer te koppelen:p

Ik zal het bedrag ietsje verlagen zodat hij het ook echt geeft.
 
Ey

Op een area kun je niet alle uitlaten plaatsen. Maar wat nou als je omgelast subframe hebt? En kan iemand daar nog aankomen? Misschien dat ik iemand weet die er 1 wil, want zijn subframe is krom.
 
heb hier een een MHR Cilinder staan, maar weet niet welke het is:L
dacht zelf aan een replica maar heb ook gehoord dat het een team01 is, het nummer wat er op staat is: 8458. mina LC
iemand een idee?
-jasper

EDIT: 6poorten en een vlinderpoort.
 
Ik heb ook weer wat met me scooter...

Ik rij laatst leuks...in 1keer begint ie te stottere en ken geen volgas meer geven opdat de uitlaat begint te knalle en scooter te stottere...

Maar volgende dag wou ik weer rijden...nu kan ik niet harder als 10km/u als ik meer gas geef begint ie te sputtere....

Ik heb carb al schoon gemaakt,bougie vervangen(vonkt goed),luchtfilter schoon gemaakt.

Plz help me...ik heb scooter best hard nodig!
 
Ey

Op een area kun je niet alle uitlaten plaatsen. Maar wat nou als je omgelast subframe hebt? En kan iemand daar nog aankomen? Misschien dat ik iemand weet die er 1 wil, want zijn subframe is krom.

Iemand?

En verders nog:

De lager maten van het blok waar je subframe staaf doorheen komt. En die lager/rubber van achterveer van het blok? En de maten van de vertanding lagers? En nog voorwiellager van een SR velg. Zou iemand me hier nog mee kunnen helpen?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top