This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het home cinema topic #2

idd, ach zolang er maar een merkje op de doos staat he :+

sowieso, kutbeugel zie je niet want die zit achter je tv.. ik heb er 1 van een tientje ofzo.. ligt nog in de kast

ja garantie op het scherm!......maar als hij er af zou vallen dan raakt hij natuurlijk ook de bank EN de tafel EN de keuken EN de koelkast.....wie gaat dat dan betalen?

Overigens neem ik niet ff een 32inch omdat het (geloof het of niet) ook gewoon te groot kan zijn (qua inrichting).....imo

Waarom zou zo'n systeem van 150 euro in dit geval beter zijn dan een van een paar tientjes? Het is niet zo dat die goedkope zomaar je tv van de muur laat flikkeren ofzo hoor 8P

Heb hier ook het goedkoopste systeem dat ik kon vinden, tv hangt muurvast..

Garantie op die dingen is sowieso gelul, want mocht je tv er af donderen dan gooien ze het er vast op dat je de boel verkeerd hebt gemonteerd ofzo..

Maja, lekker zelf weten uiteraard

Jelle, die idd. Gewoon die schijven van Samsung. Ik heb een beter gevoel bij die dingen omdat het van Samsung zelf is, en het muurvast bij vrienden van mij hangt. Daarom heb ik gewoon die gekozen. Dan koop je een dure tv en dan ga je bezuinigen op de beugel

Er is niets mis met die goedkopere beugels hoor, goede montage is het halve werk.

Jij koopt zeker ook HDMI kabels van 100 euro :+