Het hoe heb ik mijn kap bewerkt topic

Status
Not open for further replies.
Mechanic said:
Ik de mijne ook, anders had ik t niet gedaan denk 8P


Maar vaak heb je nog zo'n mooie ideeën, als de uitwerking ervan niet goed is, vind je m toch ook niet mooi:p
 
Hier mijn voorkap van m'n Phantom, de vorm zit er in nu nog netjes glad schuren en alles netjes afwerken zodat die van de zomer naar de spuiter kan8)

01042006.jpg
 
Last edited:
@ Davor@Stage6,
'T lijkt alsof je booskijkers bij de spijl nog niet goed geschuurd zijn, de spijl is nog een beetje zichtbaar(zag k toevallig, omdat ik ook booskijkers heb die er precies hetzelfde uitzien).
Maar voor de rest is ie zeker nice!! :W
 
Even Offtopic:
Heeft iemand een tekening van de voorkap van een aerox, zodat ik een design kan maken?
Alvast bedankt
 
Wout@Phantom said:
@ Davor@Stage6,
'T lijkt alsof je booskijkers bij de spijl nog niet goed geschuurd zijn, de spijl is nog een beetje zichtbaar(zag k toevallig, omdat ik ook booskijkers heb die er precies hetzelfde uitzien).
Maar voor de rest is ie zeker nice!! :W

Klopt bij begint een beetje te scheuren:(
Maja tis te veel werk om alles weer overnieuw te gaan doen, het is maar een heel klein beetje maja mischien heeft de spuiter er wel een oplossing voor
 
Hier mijn bewerkte kappen.. UNDER CONSTRUCTION!

Tassenhaakje weggewerkt
t5j795.jpg


Spoiler ondertussen al geplamuurd
t5j7di.jpg


Voorkapje aan voorkap vast gemaakt
t5j7lc.jpg


Zijkappen verbreed :eek: links moest weer overnieuw zat te veel lucht onder.. word wel vet denk ik:)
tapnk8.jpg
 
daniel16 said:
reacties?
en mischien nog mooie ideeën? nu ik tog bzg ben:)


ja hoe wil je je voorkap nu vast krijgen (luikje is daar verdomde handig voor)

knipperlichten wegwerken en inbouwknipperlichten voor zeikant van auto gebruiken

deze die er nu op zitten zijn mij iets te kwetsbaar (en lelijk)
 
achter het voorkapje xit nix omde voorkap vast te maken.. schroefjes van de voorkap zitten aan de zijkant onderkant en aan de binnenkappenkant.. dus dat is geen probleem:)

Dat idee van die knipperlichten is wel vet:) zal eens gaan kijken hoe ik dat kan doen en of er mooie knipperlichten zijn die een beetje leuk staan:
thnx
 
UPDATE

Kheb de kappen dus nog wat bijgewerkt

Origineel gepost door nios lc styling
hier mijn zelf bewerkte aerox achter kap mijn aerox is max biagi dus heb ik in vervelenstijd maar eens de 3 uit ge freesd



toen gespoten


-monoseat van mtkt ingeplamuurd
-aerox voorkap bewrkt en komt als underseat
-TNT licht in voorkap
-De 3 van max biagi uitgefreesd (zijn mijn oude kappen)

achterkant1144780347.jpg


achterkapenunderseat1144780449.jpg


mijnachterkape1144780799.jpg


mijnvoorkapje1144781079.jpg
underseatinwording1144781163.jpg


underseatenstukvoorkap1144781277.jpg


Laat julie maar horen :D
 
ligt het nou aan mij, of komt er nou niemand op het id om bij een aerox de rad in de buddy te montere, en dan luchtinlaat via de Z kappen maken.

en dan kan je iets lomps met je voorkap doen zonder bang te zijn vd koeling...

of is dit al eens gedaan
 
Inderdaad super handig, je buddy waar bijna geen lucht langsstroomt waar je benen voor zitten en jij gaat je rad in je buddy doen :rolleyes:

Lijkt me niet echt handig, als je in de zomer al mensen met een standaard scooter koelingsproblemen ziet hebben.

:*
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top