Het hoe heb ik mijn kap bewerkt topic

Status
Not open for further replies.
Smaken verschillen :). Wat ik persoonlijk een kap vind maken is toch echt de afwerking ongeacht het model!... En vandaag zag ik weer een aantal kappen waarvan ik dacht : Drama 8P. Op foto mooi, in het echt helemaal niks.

Mja, foto's posten maar weer.
 
nou ik ben ook eens begonnen aan mijn kappen..
was met men scooter frontaal tegen een lantaarn paal gereden die in de weg stond.. dus na lang denken zal ik hem weg doen of houden.. is het houden geworden en flink opknappen..
eerst maar andere voorkap gehaalt..
paar fotows.:
alleen even copy en past doen in een nieuw venster :)
http://img521.imageshack.us/img521/5075/photo00168pk.jpg
http://img521.imageshack.us/img521/4142/photo00114jr.jpg

Buddy seat is ondertussen ook al gedaan.
Men voorkap heeft al 2 lagen glas vezelmatjes..
maar nu is men plamuur op :( en tis zondag kan dus niet verder.
Dus morgen maar eens nieuwe halen :)
 
The Fatal said:
coekjes eens verwijderen wil ook vaak werken
Niet dus :rolleyes: scooterforum is gebanned door imageshack omdat er op het forum teveel werd gehotlinkt (is ook al redelijk lang bekend en vaak verteld). Dus gewoon even bij een ander host uploaden.
 
mja, nu maar mijn kappen posten ik ben over de details wel redelijk tevreden, ik zie dat er hier en daar nog een stukje afwerking mist.
Over de kleur tja kon beter imo, gaat mayb nog wel veranderd worden.

kijk en geniet:+
voorkant
wbfi85.jpg


voorkant ietsjes beter
wbfhhl.jpg


teh grill
wbfiw5.jpg


monoseat
wbfnux.jpg


gehele monoseat
wbflgl.jpg


extra koelings gaten:)
wbflzs.jpg



grtz,

Michael
 
Erg netjes gedaan *D En heb heb ook nog niet vaker gezien dus mijn complimenten! Kvind die kleur juist wel wat hebben.
 
wel super tog gedaan man, maar een dingete, je wilt extra koeling?? Waarom verklein je dat je grilllll.... maar praktischr probleem, optisch Pikooooo Belooo
 
Baretta said:
wel super tog gedaan man, maar een dingete, je wilt extra koeling?? Waarom verklein je dat je grilllll.... maar praktischr probleem, optisch Pikooooo Belooo

Wat denk je van het gevolg van de radiateur half afblokken tegemoet komen :)
 
zo echt heel vet gedaan man die kappen!!
ziet er echt netjes uit en het is een keer wat anders dan normaal
 
DG SF2 said:
Wat denk je van het gevolg van de radiateur half afblokken tegemoet komen :)


ja en nee van het afblokken, het is nog steeds 70/80% van de orginele intake, het is ook "bol" omhoog gewerkt.

en de kleur wordt anders als die pas egt goed snel is:p

want mooi blauw is niet lelijk:+
 
Last edited:
PetriK said:
zonde van dat beenschild... maar voorderest mijn complimenten! vooral die mono... echt erg mooi :)

nah ik vind dit persoonlijk mooier dan die 2 enorme koelingsgaten en dan heb je ook nog is geen contactslot meer, al is deze alleen nog voor de buddy en stuurslot:eek:

thnx voor alle complimenten
 
mja imo verpest die beenkap echt je scooter... en je hoeft toch niet perse die koelingsgaten te doen die iedereen doet... ik had geen eens koelingsgaten daar... beetje nutteloos imo
 
die monoseat is idd erg vet!
nog nooit eerder gezien, en de vorm ervan is ergug vet.
lijkt die nog wat breder ;)

en nog even over de reacties van mijn achterkap.
probeer het zelf maar eens met alle lijnen kloppend te maken.
je kan op me special wel gedeeltelijk zien wat ik heb gedaan, maar ik ga
natuurlijk niet alles tonen wat ik heb aangepast om het erop te zetten!
en jah, tis eerst even wennen, vond het zelf eerst ook lelijk!
en ieder zijn eigen mening
 
mooi gedaan micheal.. maar idd jammer van dat beenschild.. ik vind het er nueen beetje rommelig uit zien.. misschien moet je er iets van racegaas achter doen en ziet het er al veeel beter uit
Ga zo door

Ltrz

ps. heb je nog een totaal plaatje van de achterkant?
 
Ben weer wat verder moet eerlijk zegge ndat het nou toch al aardig opschiet schuren gaat nu ook al sneller,wordt sneller glad

wgx1mx.jpg

wgx3xv.jpg

wgx453.jpg


Ikdenk niet dat het meer lang duurt :p
 
Zo op het oog heb je wel erg veel plamuur gebruikt, beter had je meer matjes en hars gebruikt. Het nadeel van plamuur is namelijk dat het snel gaat scheuren.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top