Het hoe heb ik mijn kap bewerkt topic

Status
Not open for further replies.
omfg

koeling is zo makkelijk te maken :L

Z kappen iets meer uitfrezen, en poleyester luchtkanalen maken die direct naar je rad toe gaan. vervolgens via de underseat of spoiler geval er weer uit laten komen. Je kan zelfs ook nog een fan ervoor/achter zetten zie je toch niet in de buddy.
 
Je snapt toch ook wel dat je nooit zoveel lucht kan halen door die Z-kappen als er in je voorkap terecht komt door directe rijwind hoop ik :X

En als jij denkt dat t werkt, maak het maar :)
 
Hellracer_89 said:
lol

ik heb geeneens een scoot, had alleen een id...

hou van zo min mogelijk plastic.

Een :L tekentje doen en dan met een dom idee komen? Ik neem aan dat je ooit scooter hebt gereden, dat was voldoende geweest om te snappen dat het niet te vergelijken is met de voorkap koeling. Je mag met polyester wel zijskirts maken wil je genoeg lucht begeleiden naar binnen.
 
heej,

ook maar ff wat geprobeerd men men aerox kappen.. resultaat vind k zelf wel mooi.. moet alleen nog veel schuuren:

[ir]http://i3.tinypic.com/w177ee.jpg[/ir]
 
Last edited:
marvinaerox said:
heej,

ook maar ff wat geprobeerd men men aerox kappen.. resultaat vind k zelf wel mooi.. moet alleen nog veel schuuren:

[ir]http://img359.imageshack.us/img359/8228/phto00133kt.jpg[/ir]

Imageshack doet het hier NIET! :X:X:X:X
 
al die kleine kappies,
dit is het echte werk :)

tuin.jpg


tuin1.jpg


tuin6.jpg


tuin3.jpg
 
vind het echt geil die betarox :) echt ben benieuwd hoe die is als die af is.Ik Krijg steeds meer de neiging om weer een project te beginnen elke keer als ik die beta van je zie
 
die beta vind ik juist maar niks , bij dat gedeelte waar normaal bij aerox die z-kap zit is nu echt lelijk.
sorry maar ik vind het echt niet mooi
 
Slider Project said:
die beta vind ik juist maar niks , bij dat gedeelte waar normaal bij aerox die z-kap zit is nu echt lelijk.
sorry maar ik vind het echt niet mooi


wat is er daar precies lelijk aan, het is wel makkelijk om te zeggen dat het lelijk is, maar onderbouw je mening is... ik vind het namelijk super mooi... vooral omdat 2 intakes zijn... waar leuke rook uit gespoten kan worden ;)
 
kijk ik vind het allemaal wel knap wat hij heeft gedaan hoor, daar niet van.
maar ik vind juist die intakes niet mooi.
Als hij nou die aerox z-kap zo had kunnen bewerken dat ie niet ook nog een deel van zijn beta kap nodig had, was het naar mijn idee mooier geworden.
 
mij lijkt het iets mooier als je die intakes aan het ronde stuk van die rox kapjes maakt zodat het mooi overloopt, en dan het onderste stuk van de intakes gewoon open laten

is denk ik wel erg moeilijk, maar jullie moeten dat tog wel kunnen:D
 
ik vind de kap niet zo mooi,
het past imo niet op een beta.
wat ik wel uitzonderlijk mooi vind is de uitwerken afwerking en het origineel zijn.
 
Hoe weet je dat het niet op een beta staat? De voorkap zit er nog niet eens op :+

Ik vond die kap eerst ook niks. Nu vind ik em echt te vet :W
 
Ik vind het juist heel apart en vind het mooi afgewerkt. Maar jah ieder zijn smaak. Volg het project ook, leuk om te lezen en het is iets aparts.
 
ErwinZ said:
Hoe weet je dat het niet op een beta staat? De voorkap zit er nog niet eens op :+

Ik vond die kap eerst ook niks. Nu vind ik em echt te vet :W
omdat ik een goed werkend brein heb, die zich wel iets kan voorbeelden :?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top