Het grote ''(zomer)vakantie 2008-2009'' topic

Dan heb je geluk gehad denk ik, maatje van me was er ook heen geweest en hij zei dat het echt belachelijk duur was.

280€ is echt wel niet veel, zkr als je nog eens gaat stappen. Tenzij je niet kunt zuipen :D.

Achja, als ik op vakantie ga kijk ik niet naar wat iets kost, ik doe het toch :).

1 avond was ik aardig "van de kaart" :D iets te zelfs
 
Nog 4 weken totdat ik op m'n 22e eindelijk eens met vrienden op vakantie ga. Elk jaar eigenlijk alleen nog maar thuis gebleven en gefeest. Dus alles wat jullie op 16-17-18 jarige leeftijd deden, ga ik nu even inhalen ;)
 
Hier 3 weekjes Maleisië en Singapore half juli. Heb alleen ticket gehaald (met nog een middagje Dubai) en verder nog niets gepland. Backpack op en gáán.
 
9 Persoons bus gehuurd, 20 juli met vrienden richting Zuid-Frankrijk en Spanje. Ben benieuwd hoe dat gaat verlopen, wel een keer wat anders na 5 jaar zuip vakanties.
 
9 Persoons bus gehuurd, 20 juli met vrienden richting Zuid-Frankrijk en Spanje. Ben benieuwd hoe dat gaat verlopen, wel een keer wat anders na 5 jaar zuip vakanties.

Haha was ook precies onze reden, maar dan na 3 jaar zuipvakanties :p. Gaan met 7 man in een 9 persoons Mercedes Sprinter


Defintieve route:

svlyld.jpg



b8p79z.jpg



En in Siofok dus naar

BSlogo2009_4.jpg





Nog precies een week, heb er zoveel zin in :D
 
Wij gaan met 6 dus in principe moet dat wel lukken, tevens zijn de achterste stoelen te verwijderen. Dinsdag wordt onze reisroute vastgelegd, ben benieuwd.
 
Ben er een keer geweest, welke naam heeft het hotel?


CLUB HOTEL FALCON 4*


Ligging: Het hotel ligt op de beroemde Falez rotsen, met één van de mooiste uitzichten van Antalya. Via een platform, waar ligbedden, matrassen, parasols en badlakens gratis te gebruiken zijn, kan men in zee. De afstand naar de luchthaven van Antalya is 10 km. De afstand van de centrum bedraagt 5 km.

Faciliteiten: Het hotel bestaat uit 5 gebouwen, met ieder vijf verdiepingen en heeft in totaal 260 kamers. Verder beschikt het hotel over een lobby met receptie en lobbybar, liften, Internet-hoek, Tv-hoek, tuin, discotheek, restaurant met buitenterras, à la carte restaurant en enkele winkeltjes. Zwembad met apart kinderbad, 2 waterglijbanen en pool-/snackbar. Aan het zwembad zijn ligbedden, matrassen, parasols en badlakens gratis te gebruiken.



Kamers: Modern en goed ingericht met vloerbedekking, telefoon, individueel regelbare airconditioning, huurkluisje en minikoelkast (tegen betaling). Badkamer met douche, toilet en haardroger. Bijna alle kamers hebben een balkon met deels zeezicht. De familiekamer bestaat uit twee optisch gescheiden kamers (geen tussendeur) en heeft slechts airconditioning in één kamer, verder is de inrichting gelijk aan de standaardkamer.



Sport: Tennisbaan, tafeltennis, fitness, volleybal, darts, sauna, Turks bad, jacuzzi, regelmatig animatie in verschillende talen, miniclub (4-12 jaar) op bepaalde dagdelen.Tegen betaling: verlichte tennisbaan, biljart en duikles
 
Veel mensen die hier met een busje op pad gaan.
Wij zelf dit jaar ook, met 6 personen.

Na vorig jaar een roadtrip gedaan te hebben met een gare Citroen BX, nu een busje gehuurd.
Wederom richting Budapest voor het Sziget festival.
 
Ik was eerst niet van plan op vakantie te gaan, omdat ik toch 2010 echt wel mn sprinter eens af moet krijgen, maar toch maar wat geboekt.
Met een paar maatjes Renesse van 31 juli tot 7 augustus:)
 
Back
Top