Het grote wintersport topic.

Status
Not open for further replies.
Nou ja, ik ga met zo'n busreis, al inclusive.
Maar mn vader betaald zo'n 90% van de reis. Omdat hij wel graag wilt dat ik op skivakantie kan en omdat hij zelf ook altijd gaat en hij niet vrij kan nemen in de week dat ik vakantie heb.
 
Zitten er hier eigenlijk nog meer mensen tussen 16 en 25 feb. in mayrhofen/zillertal

Ik ben er 2 weken later :)

Laat maar ff weten hoe het (Apres)skieen daar gaat :D

Al ga ik zelf boarden dan :)
Ook met Pa&Ma mee :D

Volgend jaar gaan we met de vriendengroep, nu al goed zin in :D
 
Hmm lekker dan, wat zeiden degene die verantwoordelijk zijn voor die machine?

Ik heb vandaag nieuwe broek gekocht, Icon ding, wel tof, bruinig. Als ik goed licht heb zal ik wel even een picje maken.
Ook nog helmen wezen passen (van Demon, maar ik heb denk ik een te groot hoofd ofzo, zit voor geen meter), en handschoenen. Leren handschoenen van Sections, wel tof, maar ze hadden mijn maat niet meer + ik wacht nog maar even met het kopen ervan...
 
Ook nog helmen wezen passen (van Demon, maar ik heb denk ik een te groot hoofd ofzo, zit voor geen meter), en handschoenen.


Ik heb ook een dikke knar met een bos haar maar heb wel een chille helm kunnen vinden. Van het merk Leedom, ik heb em gekocht bij Burnside in Deventer, echt een te chille shop met relaxte mensen. Die moet je echt wel passen. www.burnside.nl
 
Hmm lekker dan, wat zeiden degene die verantwoordelijk zijn voor die machine?

Ik heb vandaag nieuwe broek gekocht, Icon ding, wel tof, bruinig. Als ik goed licht heb zal ik wel even een picje maken.
Ook nog helmen wezen passen (van Demon, maar ik heb denk ik een te groot hoofd ofzo, zit voor geen meter), en handschoenen. Leren handschoenen van Sections, wel tof, maar ze hadden mijn maat niet meer + ik wacht nog maar even met het kopen ervan...

geen idee, heb alleen contact met mn reseller in de shop in DH
en die zei dat ie zo snel mogelijk hetzelfde boardje nieuw fixt.

Toch blij, als ik maar dezelfde kleur krijg :(
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top