Het grote wintersport topic.

Status
Not open for further replies.
Hehe vet :W Wij gaan naar st. johann vannacht... heb er echt focking zin in :W Eerst Pa's Benz maar weer eens op de staart trapp'n :W

Hoop dat het weer onderweg beetje goed zit :W
 
Ik zoek nog een beetje toffe (goedkope) ski-bril, waar zou ik die het beste kunnen kopen? (aangezien ze daar in oostenrijk ziek veel geld voor vragen)
 
Goedkoop moet je gewoon bij de sportwinkels kijken (perry, sport2000 etc) anders naar een ski-shop maar daar is het vaak wat duurder.

Ik ben al weer 2 weken terug van een weekje Risoul in Frankrijk, et was super!
Bij aankomst had het goed gesneeuwd en paar dagen later alleen nog maar zon. De pistes werden wel minder naar het eind maar dat geeft niet. Ook goed veel gezopen trouwens :rolleyes:
 
MHR Aerox said:
haha goeie bars :eek: goeie herinneringen daar. mijn oom hangt daar wel op de foto bij kühstall achter de bar :X
hier nog een met herinneringen aan Hinterglemm, trouwens toen ik er jaren geleden was hebben we een party gehad in een ander dorp in een leeg zwembad met mental theo en tmf zooi, is dat elk jaar? was goed vet :D
 
Ga over een week of 2 voor de 2e keer naar Italië op wintersport http://www.dolomitisuperski.com/

Wintersport vind ik echt het mooiste wat er is. Ik ga me hele leven al zo'n 2 a 3 keer per jaar op pad (Italië, Zwitserland, Frankrijk, Polen, Tsjechië, Oostenrijk, Noorwegen enz). 2 weken met kerst en nieuwjaar, week in crocusvakantie en vaak een lang weekend met pasen. Ik kan dus gerust stellen dat ik een ervaren wintersporter ben ;) Kon eerder skiën dan fietsen :p

Heb zelf een snowboard (Nidecker) en schoenen (Burton) maar mijn voorkeur gaat toch uit naar mijn ski's (Völkl Supersport ****)

Lekker carven.....handjes over de grond in de bocht......zucht, krijg dr weer zin in :p
 
Ik kan dus alleen een beetje snowboarden en totaal niet skien :henko:
en das echt niet relaxed als al je vrienden en vriendinnen skien...
kutouders, die hadden me gewoon moeten dwingen skieles te nemen :(
 
X-Teampje said:
Ga over een week of 2 voor de 2e keer naar Italië op wintersport http://www.dolomitisuperski.com/

Wintersport vind ik echt het mooiste wat er is. Ik ga me hele leven al zo'n 2 a 3 keer per jaar op pad (Italië, Zwitserland, Frankrijk, Polen, Tsjechië, Oostenrijk, Noorwegen enz). 2 weken met kerst en nieuwjaar, week in crocusvakantie en vaak een lang weekend met pasen. Ik kan dus gerust stellen dat ik een ervaren wintersporter ben ;) Kon eerder skiën dan fietsen :p

Heb zelf een snowboard (Nidecker) en schoenen (Burton) maar mijn voorkeur gaat toch uit naar mijn ski's (Völkl Supersport ****)

Lekker carven.....handjes over de grond in de bocht......zucht, krijg dr weer zin in :p
jesus dude, je hebt het goed :)
 
NewMini said:
I
kutouders, die hadden me gewoon moeten dwingen skieles te nemen :(

Als ik ooit aan de kleine koters ga, gooi ik ze ook meteen op een snowboard/ski's :D Blijft trouwens zo tof om te zien van die kleintjes in de sneeuw, een beetje prutsen en rotzooien maar nergens bang voor :)
 
vanavond met de bus naar oostenrijk:)
3e keer wintersport voor mij 3e keer Neukirchen am Grossvenediger.
meer mensen die daar te vinden zijn aankomende week?

ik heb er goed zin in
 
Het mooiste van zo'n weekje is dat je de hele week totaal geen aandacht besteedt aan hoe die kamer eruitziet; het enige wat we af en toe weggooide waren de flesjes bier en whiskey..

Uber toffe hippie behang:
a1140786698.jpg

De rest van de kamer:
b1140786997.jpg

c1140787086.jpg

d1140787182.jpg


Kon weer lekker weekje in m'n eigen rotzooi hamsteren. :+
 
Hahah wat een teringzooi :)

Ik ben zelf nu zo'n 3 weken terug weer in nederland gearriveerd.. Zat in Frankrijk / Savoie lag op zich goede sneeuw op de hoogste piestes helemaal dus was wel lekker alleen zag je einde v/d week toch af en toe wat stenen tevoorschijn komen ... T was er ook wel te warm voor de tijd van het jaar dat was wel jammer voor de rest erg genoten volgend jaar zeker weer ! :D

http://img15.imgspot.com/u/06/54/08/017171140788098.JPG
 
NewMini said:
Ik kan dus alleen een beetje snowboarden en totaal niet skien :henko:
en das echt niet relaxed als al je vrienden en vriendinnen skien...
kutouders, die hadden me gewoon moeten dwingen skieles te nemen :(


ik kan het beiden nie, en mn vriendin gaat nu op wintersport
en ik kan nie mee en als dat wel had gekunt kon ik nie skieen

ze gaan elk jaar op wintersport, ik ben dat nog nooit geweest
heb heel jaar de tijd om t te leren op de borstelbaan })

mja mij krijg je de borstelbaan nie op:X
 
:p Geen idee :W

Ben vanochtend terug gekomen uit Sankt Johann, ook in Tirol... Echt uber vakantie gehad :D Nusje bier, Nusje Sneeuw, en echt een top-sfeer op de piste/apresski!!!

Echt een aanrader voor mensen die niet weten waar ze heen moeten... :p

Owja, je lijf gaat aardig naar de konkah als je de hele week bier zuipt als ontbijt, als lunch en als avond-sapje :p
 
ik ben 1 week naar Canada geweest, Whistler Blackcomb heette het daar. Vlakbij Vancouver voor de topo-freaks.

Daar wordt trouwens ook de afdaling en nog wat andere dingen gedaan voor de olympische winterspelen van 2010.

Heel mooi daar, 1 dagje schapenwolkjes, voor de rest stralend blauw.
Niet op nieuwe sneeuw geskiet. Er lag alleen nog sneeuw van in januarie, en dat was nog verbazingwekkend goed.
Waren 3 Half-Pipes daar, waaronder 1tje voor 's nachts, de Super Night Pipe. Verlicht tot 12 uur :*, verder nog 4 funparks, (1 een beetje gemixt, 1 meer kleine kinderenparkje, 1 superrrrrpro, en nog 1 een beetje in het midden.) die heerlijk waren :)

langste afdaling was daar 12 MIJL

Heerlijk tijd gehad, jammer dat het zo snel ging.

Nog ff het kaartje
Sorry voor de groote !
trailmap0506.jpg
 
Net terug uit "le corbier" we waren met de bus gegaan, op de heenreis klapband gehad 8P, maarja, toen we daar in de buurt kwamen begon de bus aardig te driften en de bus chaufeur besloot toch maar om de sneeuwkettingen erom te gooien, blijkt ineens dat 1 ketting niet past 8P, en toen gingen we 2 km klimmen met 1 sneeuwketting om :x.
Maarja, we waren uiteindelijk goed en wel aangekomen, piste had de sneeuw ook hard nodig.
Verder lekker kunnen boarden, pisten waren wel ok, lekker zonnetje erbij, alleen 1 triest verhaal, de meeste zullen het wel al gehoord hebben, meisje van 21 onder een lawine gekomen, ze zat bij ons in het "hotel" me broer had nog met haar staan praten de dag ervoor. Was er goed kapot van toen ik het hoorde die avond.
Het zet je toch op een bepaalde manier aan het denken...
 
Hier begint het alweer te kriebelen kan voor mij niet snel genoeg winter worden :W
Wij hebben alweer geboekt wij gaan in de krokusvakantie naar westendorf we waren er nog op tijd bij hotel zat al bijna vol.
Gaat weer een super week worden, verlang er nu al weer naar!
Binnenkort eerst maar eens naar bottrop heen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top