Het grote wintersport topic.

Status
Not open for further replies.
X-TEAM said:
Kga dit jaar met de kerst naar Saalbach-Hinterglemm in Oostenrijk met 3 kameraden. Wordt m'n 3e jaar wintersport en snowboarden.
Reis: discotrein, 2 kamer-appartement en skipas voor 450 euro voor een week. Niet duur vind ik zelf, alleen komt er nog ongeveer 400 bij voor eten&zuipen:p


das goedkoop maar eten en drinken ben je wel meer voor kwijt ben er vorig jaar geweest is echt duur daar
 
Tom K said:
17 - 24 februari ... Hinterglemm - Oostenrijk ... zal wel te vinden zijn aan de bar :) (london pub, hotel bar, geitenstal of apres ski paleis)

3e x

Greetz


haha goeie bars :eek: goeie herinneringen daar. mijn oom hangt daar wel op de foto bij kühstall achter de bar :X
 
Aftellen is al bezig. Ik vind het altijd zo lang duren voordat ik weer mag. Maar ik heb pas nieuwe board schoenen gekocht van burton. Hopelijk heb ik nu minder last van dooie tenen en kramp onder mijn voet, al ben ik er bang voor dat het nog steeds niet over is.
 
Kheb even een vraagje voor de wat meer ervaren wintersporters..

Kben zelf een tijd geleden wel al geweest maar hoe kleden jullie je kwa lagen etc.. laatst in duitsland geweest maar daar was het niet zo erg koud vond ik en stond ik gewoon op de piste met t-shirt + collie + trui en dan jas .. ga dit x naar Frankrijk dus :) iemand tips ?
 
Ook een broek aandoen :+.

Nee, maar op zich zou dat wel genoeg moeten zijn.
Gewoon een goede broek aan. Daarboven wat je al opnoemt en eventueel een sjawl en muts (handschoenen enzo ga ik vanuit dat je die wel aandoet).

Als ik eenmaal aan het boarden ben heb ik het sowieso nooit koud. Eerder warm. Gewoon zorgen dat je wat doet, scheelt heel veel :).

Nick.
 
Ik ben al een aantal jaren op wintersport geweest en ik heb altijd aan, Gewone broek daarover skibroek , t-shirt en trui en dan ski jas. en dikke sokken :D en heb het nooit koud eerder warmer. maar je moet iig niet stil zitten :p
 
kwarkpower said:
Ik zelfde als DennisM alleen zonder gewone broek onder skibroek. Damn, das veeel te warm voor mij.


Meestal doe ik smorgens met broek eronder en die doe ik tusse de middag uit. En licht er natuurlijk aan hoe koud het is :p
 
ff een kick omhoog:p

bij de makro net een board gehaald...een board+bindingen+schoenen+hoes+bril 220 incl. btw8)..

dus de mensen die nog goedkoop(kwaliteit zal ook wel minder zijn.maar ben geen pro:p)spullen willen...zou ik ff langs de makro hoppen.

na 2jaar huren heb je het er al uit:)..
 
rossi-nr.1 said:
ff een kick omhoog:p

bij de makro net een board gehaald...een board+bindingen+schoenen+hoes+bril 220 incl. btw8)..

dus de mensen die nog goedkoop(kwaliteit zal ook wel minder zijn.maar ben geen pro:p)spullen willen...zou ik ff langs de makro hoppen.

na 2jaar huren heb je het er al uit:)..

Na 2jaar huren heb je t er uit.. maar als je niet uit kijkt en beetje springt oid. dan heb je t binnen 1 jaar al wel kapot...
Ik heb zelf ook een niet al te duur bord, en ook nog wel af en toe op een gehuurd (duurder) board geboard, en t verschil is overduidelijk.. Als je t mij vraagt kun je beter meer geld uit geven en een goed board halen, of gewoon huren.. en dan iets duurder uit zijn.
 
Even vraagje, wat vinden jullie leuker skieen of snowboarden? Ik ga dus voor de eerste keer en leun richting snowboarden (wel les uiteraard).. voordelen / nadelen?
 
Dan zal ik gewoon voor snowboarden gaan..
Ikzelf doe allebei, maar voornamelijk snowboarden en dan een paar dagen ski's huren, vind allebei wel leuk. Maar snowboarden is makkelijker te leren dan skiën...(bij mij iig)
Maar sneeuwhappen word het sowieso de eerste paar dagen :D
 
Nog 18 uur en dan ga ik weer:~
Ga deze keer naar Berchtesgarden, er was net een nieuw snowboard park aangelegt:) Zal wel een paar filmpjes maken8)

Post hier boven8P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top