Het grote Wintersport topic #4

Hier nog geen concrete plannen. :(
Er zijn een paar jongens die mee willen doen aan het eerste NK freeriden in Oostenrijk, dus we moeten nog even zien wie er mee willen.
 
Iemand nog tips voor een nieuwe Goggle? Mn Anon Figment valt uit elkaar (elastiek laat los van de goggle, beetje jammer) dus heb een nieuwe nodig. Ik wil sowieso een bolle lens. Nu zag ik dat er mensen voorgaande jaren Smith I/O goggles uit de USA hadden besteld, bevallen die?

Goede ervaringen ja. Heb ongeveer 5 keer iets over laten komen van deze shop: http://www.ebay.nl/usr/activelifestore geen 1 keer gedoe met douane gehad.

2013 model:

http://www.ebay.nl/itm/Smith-Goggle...letic_Clothing&var&hash=item460589b4f0&_uhb=1

Heb er ook een Smith helm gekocht btw, een Gage.
 
Thanks, denk idd dat het zo'n I/O gaat worden. Welke lenzen gebruik je? Ik heb eigenlijk altijd een goggle op, dus sowieso spiegelend voor zonnig weer, 1 voor hoog contrast nodig en mist/slecht weer.

Edit: maar gewoon besteld, deze:

products_2230_2694_218_enlarge.jpg


Met een extra RC36 lens en Blue Sensor.
 
Last edited:
Mooi ding, de grote uitvoering dus. Ik heb de 'medium fit' en ook 3 lenzen. 2 voor mooi weer en 1 voor slecht zicht. Green Solx, Platinum Mirror en de Red Sensor.

20130305155026.jpg
 
In februari een weekje naar Gressoney, Italië. Ga met wat vrienden en het huis is van de tante van een van hen. Lekker met de leaseauto erheen dus weinig kosten :D
 
God wat valt de sneeuw tegen hier in Sankt Anton.
De apres ski in de Mooserwirt is wel top! Alleen wel erg duur tov bijvoorbeeld Gerlos.

Afgelopen zondag heeft het de hele dag gesneeuwd en volgens de voorspelling gaat het vrijdag ook weer sneeuwen. Ik hoop
voor de nieuwkomers dat dit doorzet, want het houdt niet over op het moment!
 
God wat valt de sneeuw tegen hier in Sankt Anton.
De apres ski in de Mooserwirt is wel top! Alleen wel erg duur tov bijvoorbeeld Gerlos.

Afgelopen zondag heeft het de hele dag gesneeuwd en volgens de voorspelling gaat het vrijdag ook weer sneeuwen. Ik hoop
voor de nieuwkomers dat dit doorzet, want het houdt niet over op het moment!

Volgende week vrijdag naar Saalbach, hoop dat dat mee gaat vallen en het weer nog een beetje mee gaat zitten... :X
 
Berg 0 cm Dal 0 cm


Pistes open 0 van 37
Liften open0 van 28
Sneeuwkwaliteit kunstsneeuw Dalafdaling gesloten Laatste sneeuwval 29-12-2013
 
Mooi ding, de grote uitvoering dus. Ik heb de 'medium fit' en ook 3 lenzen. 2 voor mooi weer en 1 voor slecht zicht. Green Solx, Platinum Mirror en de Red Sensor.

20130305155026.jpg
Yes, hij is binnen, echt retesnel. Pakketje is wel opengemaakt door de Douane... Maar er zat verder geen schrijven bij. Wellicht krijg ik nog een brief :eek:
 
Yes, hij is binnen, echt retesnel. Pakketje is wel opengemaakt door de Douane... Maar er zat verder geen schrijven bij. Wellicht krijg ik nog een brief :eek:

Lijkt me niet, dan zouden ze het pakje achterhouden. Ik heb ooit een brief gehad, maar toen geen pakje van ze ontvangen. Die hielden ze achter, heb toen aangegeven dat ik de afzender niet kende en afstand nam van het pakje (kreeg kosteloos een nieuwe toegestuurd).
 
Back
Top