Het grote Wintersport topic #4

Zo ben weer terug van Solden. Was wel goed daar! Prima gebied, ik had wel iets groter verwacht, want na 4 dagen hadden we elke lift / piste gezien. Niet dat ik zon piste knaller ben, maar nu was de sneeuw vrij oud, en dus hard. Maakte offpiste dus vrijwel onmogelijk en het park hou ik dan niet zo van. Dus voornamelijk veel piste geknald en kilometers gemaakt.

Maar echt top weer gehad, blauwe lucht en zonnetje. Vers sneeuwbuitje was welkom, maar dit was ook erggg lekker :D

20130303151539.jpg


20130303093928.jpg


20130303151350.jpg


Hier mijn nieuwe goggle trouwens, zwarte Smith I/O met 3 lensen; platinum mirror, red sensor mirror en de green solx mirror. Moet wel even genoeg zijn :#

20130305155026.jpg
 
Nice Sjoerd!

Wij vertrekken morgen voor een weekje Solden :) Hopen op een beetje mooi weer, want de laatste weken is het alleen maar mooi geweest daar volgens mij?

Zo paraderen wij rond :W
xqajoo.jpg
 
Ja net als een shell scooter ;)

Gaan we oude koeien uit de sloot halen Marco? ik had een Shell scooter 10 jaar geleden. Jij loopt er nu bij als een QR code ;).

On topic. Ik ben paar weken geleden 4 dagen met een gids op pad geweest in Zwitserland. Super condities wat poeder betreft. Morgen 10 dagen naar Kaprun.

Poeder1Large.jpg


Poeder2Large.jpg


PillowLarge.jpg
 
Van Brunotti toch?

Mooie foto's Cosmo. Ben zelf net weer terug uit Neukirchen-wildkogel. Best leuk gebied, niet supergroot maar mooie pistes en offpiste mogelijkheden. Niet veel offpiste geweest vanwege de oude sneeuw alleen. Ook nog een tourtje door de Zillertal Arena gemaakt, in Gerlos was het vooral erg druk. Gister met regen weer naar huis vertrokken...

Afgezien van de wat slechtere sneeuw was het weer verder echt super! Bijna alleen maar zon gehad.

483879_616479138369467_1329775872_n.jpg

399568_10100306766599348_1430056169_n.jpg

644352_10100312045620148_635589024_n.jpg


Aardige topsnelheid geboekt nog:
26334_617961114887936_1554039439_n.jpg


Nu 23 mrt nog een paar dagen Fiss en dan is het toch echt weer voorbij dit jaar....
 
Vette foto's cozmo!! Volgend jaar gaan wij in Westendorf ook met een gids op pad voor offpiste, lijkt me super. Doe jij dat vaker en heb je ook veel lawine spul?
 
Jas is inderdaad van brunotti:)

Net klaar met de derde dag solden! Tot nu toe super weer gehad, morgen zou het wat minder worden!

Board nu op de skate banana van lib tech, echt een super ding!
Nu op na de bazen aqua dome:)
 
Vette foto's cozmo!! Volgend jaar gaan wij in Westendorf ook met een gids op pad voor offpiste, lijkt me super. Doe jij dat vaker en heb je ook veel lawine spul?

Was voor mij de eerste keer, maar mijn zus met wie ik mee was heeft het al vaker gedaan. Zij gaat elk jaar minimaal 1x met een ander stel een paar dagen met een gids off piste. Belangrijk is wel wat voor een gids je hebt, sommige houden zich te veel aan alle opgelegde regels waardoor het minder leuk kan zijn.

Had wel alle off piste spullen bij me, dat is ook verplicht. Kon van een kennis zijn spullen lenen (ABS airbag rugzak, zonde, pieper en schep). Safety boven alles, het is tenslotte je eigen leven die op het spel staat.
 
Heeft iemand een idee wat leuke basic programma's zijn om de filmpjes die ik met m'n GoPro schiet, kan bewerken? Ben een n00b, dus aan basis programma'tjes heb ik denk ik genoeg in het begin.
 
Even een kick:
Heeft er wellicht iemand interesse in '12/'13 Burton Cartel EST bindingen mt L?
1 weekje op geknalt, maar qua straps gewoon nét te lang, dus wil toch gaan kijken voor maat M.

Nieuwprijs winkel: €255,-
In sale nu tussen €180 en €200,-
Mijn prijs: €140,- Dit heb ik ervoor betaald excl BTW en verzenden.

generated_5EezL9aHezhf8RTHiWF968-30_600_600.jpeg

Controle die de concurrentie verplettert en een ongelofelijke feel.

De Cartel EST® wordt gebruikt door pro’s zoals Jeremy, Danny, Kazu, Mikkel, Marko, and Mikey en levert echte pro-level prestaties. AutoCANT demping vermindert impact en zorgt voor een meer directe boardcontrole. Het lichtste gewicht, de meest comfortabele straps samen met een herontwerpen Hiback om een nieuw level van respons rondom je snowboardboots te creëren. Een tikkeltje meer power dan de Malavita ™ maar niet zo agressief als de Diode, de Cartel EST biedt de perfecte combinatie van alles.

Features:

+ BASEPLATE: Eendelige EST® Baseplate met 30% korte vezels/nylon composiet
+ HI-BACK: NIEUW Eendelige Canted Living Hinge™ Zero-Lean Hi-Back met DialFLAD™
+ STRAPS: NIEUW React Strap™ en Gettagrip Capstrap™
+ GESPEN: Dual-Component Smooth Glide™ gespen
+ DEMPING: Afneembaar AutoCANT SensoryBED™ dempingssysteem met B3 gel
+ Exclusief voor Burton boards met de Channel
+ Bevat gerecycled materiaal in de Baseplate and Hiback om verspilling te voorkomen
 
Zo, we gaan weer. Sommige mensen zullen al zelfs een tripje hebben gehad...

Iemand nog tips voor een nieuwe Goggle? Mn Anon Figment valt uit elkaar (elastiek laat los van de goggle, beetje jammer) dus heb een nieuwe nodig. Ik wil sowieso een bolle lens. Nu zag ik dat er mensen voorgaande jaren Smith I/O goggles uit de USA hadden besteld, bevallen die?
 
Back
Top