This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote "wat een flinke storm"-topic

race_typhoon

Well-Known Member
Okej..

Ik ben dus benieuwd wat er bij jullie allemaal stuk gewaaid is

Hier in Zoetermeer zijn winkelruiten ingewaaid, Is er "mogelijk" iemand van de boulevard van Scheveningen gewaaid, en komen er glasplaten van een flat af zeilen....... +ralf+

Ik ben blij dat mijn huis (NU) nog staat...
 
nog niks kapotgewaaid. net wel de schutting klem gezet met een paar balken, die waaide toch best erg heen en weer.
verder hier in de straat een paar dakpannen, en een klein kindje van t fietspad af tegen het hek zien waaien

edit: wat er verder hier is gebeurd staat in sanders post (woon ook in zoetermeer)
 
Hier nog niks kapot zover ik weet, vrij lullig trouwens voor degene die van Den Bosch richting Utrecht/A'dam moeten :+
 
Echt een choas, en de sterkste stoten moeten nog komen. :X

Zijn een hoop dakpannen kwijt hier, gelijk gebelt naar paar bedrijven, kan 1 á 2 weken gaan duren voordat ze opnieuw gelegd kunnen worden.

De emmers maar alvast klaar gezet. :X

Verder hier op de maasvlakte nog een schip tegen een terminal opgevaren, 1.6 miljoen liter olie de haven in.

Hoop prullenbakken op de weg, takken etc, zolang er maar geen steen/tak bovenop me auto waaid vind ik het best. 8P
 
Ik had oorlog in de bus met een turk, omdat hij zat te douwen :winner:

We waren om 1 uur ofzo al vrij, omdat op school weeralarm was afgegeven, en door was gegeven dat busverkeer om 2 uur plat ging
 
word het vanavond nog erger dan?

ik irriteer me dood aan het feit dat mensen niet ff hun prullebakken binnen zetten, iedereen heeft hier een garage, en toch liggen er prullebakken op straat. zo fucking irri. verder is alles nog heel momenteel
 
Fiets ritje van nog geen 5 minuten...3 omgewaaide bomen gezien. Waarvan 1 boom dwars over een doorgaande weg ligt (vw new beetle die eronder staat, heeft ook een "deukje") 8P
 
Zwaarste stoten zullen nu ergens in het midden van het land zitten, rond 4 tot 6 uur komen er stoten voor van 130+ km/u :X
 
OMG ER ZIJN HIER GEWOON MENSEN DIE DE HOND AAN HET UITLATEN ZIJN, WAAIEN ECHT ALLE KANTEN OP, LIG HELEMAAL DUBBEL HIER
 
Keb al aardig wat dingen gezien
Een muur die omgewaaid is van een loods
vliegende dakpannen.
Omgewaaide reclame borden
Het VOC schip bij het scheepvaart museum ligt momenteel een beetje scheef

En de halve stad is afgeloten vanwege omgevallen bomen , vliegende dakpannen en weet ik het allemaal.

Dit allemaal in Amsterdam
 
Verder hier op de maasvlakte nog een schip tegen een terminal opgevaren, 1.6 miljoen liter olie de haven in.


Goed kut dus.. die olie..

Gelukkig waait het de haven IN ipv UIT>.. alleen een beetje jammer dat het nu niet gelijk in te dammen is door de hoge golven.... dat word een flink zooitje opruimwerk komende weken
 
Haha nu klappen al die lantarenpalen open hier 8P zal zo eens fotos maken,

En bij me vader op de zaak zijn er 3 lichtkoepsel afgegaan net, zo maar eens kijken wat de schade is, incl fotos
 
Hier zijn alle schuttingen eruit ook van de buren en die ernaast.

Wat enkele dakpannen.

boom van 5 meter in onze tuin omgewaait en in de buren gekomen

100 meter verderop 2 bomen van 15 meter hoog op de weg gekomen .Station afgesloten 8P
 
Nergens last van. Alleen was er geen tramverkeer in Roffa, dus de metro gepakt he.

Het valt allemaal best mee
 
Nog geen dakpan gezien, zootje takken etc wel..

Ik reed ook net toen de storm openbarste hier rond half 4 net weg vanaf de dekamakt, ik was de enigste op straat die op een scooter reed

Was ook na 50 seconde rijden compleet nat geregend, broek kon ik wel 2 liter water uitknijpen.
 
Ik ben in de bus van de weg afgewaaid van een dijk af(1 meter ofso). Ding kantelde bijna ook nog,maar gelukkig is dat niet gebeurd.

Verder is een oud glazen scherm van me oma kromgewaai wat we uit voorzorg maar even hebben kapot getikt hebben ivm gevaar voor voorbijlopende mensen en fietsers.

Verder ook hier flink wat bomen tegen huizen enz.