Het grote wat doe jij voor werk?

Klopt, alleen dan met betere software :+
Oui Android Honeycomb 3.1. Wel n grappig dingetje.

Dusja mn werk bevalt wel aardig, ook super leuke collega's en het is echt heel vrij. T maakt ze niet veel uit of k een sigaretje ga roken als t rustig is of even wat te eten ga halen Was bij mn vorige werk wel anders.
 
Verderop in de test is het niet meer zo dat het alleen maar lijnen weghalen is, maar komen er ook lijnen terug. Het is dus eigenlijk zo dat de verticale lijn veranderd, van niet naar wel en van wel naar niet aanwezig. Zelfde voor kleur, vorm, grootte, horizontale lijn etc.
 
En dan staan er in plaats van 3 F toetsen er bijvoorbeeld 9, en dan staan er 5 rijen ipv 3. En het werd helemaal vaag toen er 2 tekens kwamen die veranderde8P
 
De test word inderdaad gaandeweg lastiger. Volgens mij staan er op een gegeven moment zelfs 3 tekens, maar ik weet het niet precies meer.
Ik heb dezelfde test gemaakt, had op 1 na alle vragen beantwoord, 0 fout.
 
Leeftijd: 16
Opleiding: Handel
Baan: verkoper op 2dehands
Bruto salaris: €110,00 per week met geluk
Wat wil je uiteindelijk bereiken qua werk/functie?: geld verdienen, rentenieren en met de rente m'n eerste brommer kopen :p
 
Vraagje;

Na mijn laatste beoordeling moet ik nu vertrekken bij het bedrijf waar ik een 8 uren contract had voor de afgelopen 3 jaar. Er wordt nu een vaststellingsovereenkomst opgesteld en ik werk deze maand uit, dan krijg gedurende 1-30 Okt mijn verlofuren uitbetaald (neem ik op) en per 1 november ben ik daar dan vertrokken. Volgens mij doe ik er wel goed aan om die verlofuren gedurende een maand op te nemen of niet? Omdat je er anders meer belasting over betaalt?

//edit...
 
Last edited:
Ligt eraan, moet je zelf ff afwegen... Heb bij overstap van baan ook weleens wat overuren/verlofdagen uit laten betalen, zelf afwegen of je de vrije uren opnemen waardeert, als dat niet zo is, dan maar kiezen voor cash, ook al betaal je relatief veel belasting :)
 
momenteel niet meer werkzaam bij schuitema distributiecentrum van c1000.
Enkel zzp'en voor provincie Gelderland op gebied van rampenbestrijding, heb daar een klein projectje waar ik ondersteun!
Doe het veel thuis, mis wel een uitlaatklep moet ik zeggen. Eerder werd ik wel is moe van werk, dat is nu wel over :p
 
Net sollicitatiegesprek gehad, zo goed als aangenomen bij een kartcentrum als baanmedewerker :) Ruime openingstijden en uren zijn flexibel in te delen, ideaal voor naast m'n studie dus :)
 
Leuke baan voor naast de studie Big-Jay.

Ik werk momenteel zo een 30 uur als fysiotherapeut. Sinds kort als fysiotherapeut aangenomen bij HC Bloemendaal (dames 1). En over twee weken start mijn master, kan niet wachten :).
 
Plus gratis karten:p
De vriend van mijn zusje werkt ook bij een kartbaan. Net wat je zegt, valt goed te combineren met een studie.
 
Back
Top