Het grote waar ga jij op vakantie in 2006 topic

Status
Not open for further replies.
Op vakantie naar turkije denk ik, of griekenland, eens kijken binnenkort

verder zal ik ook vaak genoeg in renesse te vinden zijn :W
 
MHR Aerox said:
ga van 14 juli tot 24 juli naar lloret de mar appartement bolero park
en waarschijnlijk nog 2 weken naar italië naar het gardameer +ralf+

Doe je goed, dat appartement ben ik vorig jaar ook geweest, het is iets verder van het strand/uitgaan als anderen, maar zoveel mooier en het zwembad is chill:p
 
Over 2 weken ben ik 7 weken alleen thuis. Daarna ga ik misschien tijdens de bouwvak nog met dinnetje, beste maat & zijn dinnetje naar Zuid-Frankrijk. ff chillen 8)

En als dat niet doorgaat, gaan we wel naar Kroatië ofzo.
 
Dit jaar geen vakantie voor mij..

Wordt veeeel werken in de vakantie, en ga in de vakantie ook op kamers.. Dus kan al het geld goed gebruiken :p
 
Spanje. Mallorca, El Arenal, app. San Diego, 26 juli.

edit: oja, ook nog een weekendje Barcelona een een weekje Zwitserland (wintersport).
 
Last edited:
Renesse 14 jarige chiks opzoeken :+ veel maten te weinig geld om naar buiteland te gaan :X Ben je 20 :p
 
weekend texel, weekend brabant en nog een paar van dit soort dingen.
VEEL werken, sparen voor motor rijbewijs, motor en een andere auto.
en dan volgend jaar als vrienden ook genoeg geld hebben echt vakantie houden
 
Dik een week naar Rhodos, Griekenland. En nog avondje in Renesse. Wellicht ook nog 2 dagen naar Blanes...
 
Stijn P said:
haha rick-robert, nog steeds actief opt forum :p
met wie ga je dan in een huisje zitten daar? en ga je met hamilton enzo naar Griekenland?

Ja, je moet wat he :+ Ga met niels enzo in een huisje, maar weet nog niet wanneer.. En ga niet met Hamilton en co naar Kreta nee, maar de halve school (of half Amstelveen) zit daar ook.. Bijna allemaal rond dezelfde tijd :+.
 
RRtje said:
maar de halve school (of half Amstelveen) zit daar ook.. Bijna allemaal rond dezelfde tijd :+.

Dat is zo kut hé :|. Van mijn school ook iedereen naar Kreta oid. Nou daar ging ik dus zoieso al niet heen :#.
 
Stijn P said:
jongerencamping op Texel, zal de naam nog ff opzoeken
vanaf 26 juli 12 dagen d8 ik :p
EDIT: Koogerstrand ;) gaan er dan nog meer forummers?

en met me ouders weet ik nog niet :x iemand ideen? bijv. thailand etc. vinden ze te heet, USA ben ik al 5x geweest dus genoeg :p

Jaaaa, deze kerel gaat ook naar Texel (kogerstrand)!
ook vanaf 26 juli....8 dagen lang :p

Al een x eerder geweest?
Ik wel, zeker prima daar :D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top