Het grote voetbaltopic #26

Status
Not open for further replies.
Ik kijk nooit voetbal enkel maar WK en eventueel EK maar ik zag hier toch echt dat die scheids een partij partijdig was!
Niet normaal, ik snap niet dat ze beelden na de wedstrijd nog eens nakijken en daar nog eens een conclusie uittrekken om eventueel nog eens 30 min. te spelen.
 
mhaw, de jong die geen rood krijgt/bommel had hem ook al mogen krijgen... heitinga die hem dan idd voor iets lulligs krijgt, robbe zat ook tegen 't randje aan.... maar verder zag ik niet echt gekke dingen hoor.
 
[ir]http://c.wrzuta.pl/wi18070/037cb990000215584857aa78/0/howard%20webb-zjeb[/ir]
 
Last edited by a moderator:
Wat een zielig persoontje zeg bahbah.
Ga ergens anders lekker 'feest' vieren nepsupporter, heb je iets tegen Nederland ofzo?
Eerst was je nog voor Brazilië en nu alweer Spanje.
 
Wat een zielig persoontje zeg bahbah.
Ga ergens anders lekker 'feest' vieren nepsupporter, heb je iets tegen Nederland ofzo?
Eerst was je nog voor Brazilië en nu alweer Spanje.

Dit is me zo'n typetje die alles support wat maar goed presteert
 
wahahahahahahahhhhhhhhhhhhhh


prachtig, stelletje ........ wat laten jullie je alweer snel kennen...



doet 't pijn jongens???
 
Wat een zielig persoontje zeg bahbah.
Ga ergens anders lekker 'feest' vieren nepsupporter, heb je iets tegen Nederland ofzo?
Eerst was je nog voor Brazilië en nu alweer Spanje.

ik ben voor betere team, wk/ek vind ik leuk om te kijken (weddenschappen leggen/mensen op hun teentjes trappen) verder geef ik helemaal geen REEEEEET om voetbal...


maar ook ik hou van jou :love:
 
een wk draait om je eigen land. Niet om wie er wint. Het gevoel van saamhorigheid wordt hier zwaar toegepast. een gevoel dat jij duidelijk niet hebt. als jij puur gaat kijken voor het voetbal moet je toch maar is gaan nadenken over een andere nationaliteit tijdens zon wk, want dit geeft geen blijk van hart voor nederland
 
egoïstisch
Bijvoeglijk naamwoord
Altijd alleen maar aan jezelf denkend. Synoniem: zelfzuchtig. Antoniem: altruïstisch
 
zwakke reactie, je bent nu meer de boel aan het provoceren dan echt een mening aan het delen in een topic
 
wie gaan er nou keihard op in? mag ik mijn eigen mening/favoriet niet hebben omdat ik in NL woon???
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top