Het grote voetbaltopic #17

Status
Not open for further replies.
Bizar dat zowel ALLE duels in de slotminuten beslist worden. Heel veel blessuretijdleed:D
 
Roda JC hoort gewoon niet thuis in de Jupiler Leage :D

Edit: Wil Hugo Borst vanavond bij Studio Voetbal wel is horen hahahahaha :)
 
Lazovic...

Shirt uit bij het maken van die penalty.....
6 min later voor hands.
Ook een schorsing..hopelijk was dit dan zijn laatste wedstrijd voor ons :D Psv.
Wat een emotionele retard.
 
Ado moet er in blijven.

Wel leuk volgende week
Fey - Roda. Wij kunnen Roda laten degraderen en playoffs.
Ado - Vitesse. Vitesse kan nog playoffs pakken en ado nog veilig spelen.

Ik hoop dat Roda degradeer, daar heb ik echt helemaal niets mee.
 
Wat een verschrikkelijke pot weer vanmiddag, ze hadden helemaal niks in te brengen.
En volgende week verlies je ook van Twente thuis, Suarez, Oleguer en Vermaelen geschorst. Wordt je weer eens mooi vierde en dan nog eens zien of ze de voorronde van de Europa Ligue heel huids doorkomen. Mijn vertrouwen is helemaal weg en ben benieuwd wat er gaat gebeuren als ze volgend jaar kampioen willen worden. Op deze manier zal het zeker niet lukken. Ik denk dat de trainersstaf weg moet, want heb geen vertrouwen van Basten en consorte meer...:(
 
Zal voor Ajax wel lekker zijn, net zoals AZ richten op kampioenschap zonder Europees voetbal
 
Hugo Borst zal vanavond wel weer het vervelende jongetje spelen nu sparta gewonnen heeft...
 
Ow van Basten, van Basten, van Basten toch ...... :p

Imo verdien je ook geen Europees voetbal als je zo speelt.
 
:p Miss moet van Basten hier naar kijken :p

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=-qFa1nKmfps"]YouTube - Jiskefet voetbal vader (een klassieker! )[/ame]
 
Vanaf toen die kwam al ja :p

Beter was die gewoon ergens klein begonnen met coachen en van daaruit naar boven werken.
Elke coach kan natuurlijk top 5 eindigen met Ajax en dat budget.

Dit seizoen red hij het niet, volgend seizoen ook niet helaas.
 
ik wacht al de hele dag op robert :+
fey. schopt roda even naar waar ze thuis horen volgende week en halen alsnog playoffs. had ik niet verwacht om eerlijk te zijn.
 
Toen had hij gewoon het geluk dat de Team spirit hoog lag, dat kwam volgens mij echt niet door zijn coaching capiciteiten.

Bij Ajax is er geen Team spirit dus presteerd van Basten ook niet goed.
Daar kan hij zich dus ook niet achter schuilen.

Ajax verdient gewoon een top trainer alá ; Hidding, Jol, Rijkaard, Adriaanse e.d.

Niet een beginnertje.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top