Het grote voetbaltopic #17

Status
Not open for further replies.
Iemand trouwens man-tottenham gezien.. Stond op een gegeven moment 0-2 en binnen een half uur stond het 5-2 8P..

Wat een geniale pot!!
 
En dan zeggen ze dat ik oogkleppen op heb :p
Tinne, ik heb niet over complotten gehad, dat plaats jij nu op dit forum.

Dat heb je wel gezegd doerak.

Altijd dat gezannik van je over foutieve beslissingen...
Komt erg wanhopig over..alsof je zelf niet kan snappen dat het gewoon aan de trainer ligt.
 
Last edited:
Altijd dat gezeik op v Basten, voor het EK ook en tijdens het EK werd zn naam op elke hoek van de straat gescandeerd.

En tinne kom jij dan eens met tegenargumenten betreffende die foute beslissingen van de scheidsrechters, volgens mij waren er 3,4 of zelfs 5 wedstrijden achter elkaar waar de scheidsrechters flink aan het blunderen waren. Maar goed....
 
:D

Nergens staat dat het niet zo is vriend.

Maar is Ajax vaker dan anderen benadeeld? heb je daar onderzoek naar gedaan?
Of lijkt dat maar zo omdat het vaker in de media komt? En is het elk jaar? of alleen jaren dat jullie geen kampioen zijn geworden? of omdat mensen zoals jij daar over blijven doorgaan?
 
Ik kan me wel in Robert zijn mening vinden hoor. Ben je niet voor Ajax, dan ben je er wel tegen. Enige ploeg waar die de enige rivaal van Ajax is, en zal blijven, is Feyenoord. Als je dan als huidig landskampioen naar de ArenA komt, en denkt dat je met een paar gedrukte schalen ineens ook bij de grote jongens hoort, dan is dat sneu. Bij PSV heb ik altijd hetzelfde idee, alsof die jarenlang een soort van minderwaardigheidscomplex hebben opgebouwd. Die huldiging van AZ heb ik trouwens ook afgezet. Wat een sneue figuren zaten daartussen zeg. Heel de provinciaalse clan die je niet kon verstaan, en die al jaaaaaaaaaaaaaaaren naar AZ gaan :+. Afgelopen zondag liepen ze allemaal verkeerd, omdat die vaste gang naar de ArenA er nog zo inzat :+

Mooi stukje dit, zit wel een kern van waarheid in:)

Maar het is nog steeds; Wij zijn Ajax, wij zijn de beste!

Was een erg spannende wedstrijd en weer typisch AZ, 2 kansen gehad en 1 (mooie goal)
@Robert; volgens mij zag ik jou nog lopen net buiten het stadion op Noord, had jij een zwarte trui van Ajax aan?
 
Klopt Ronnie,

Tinne, speel je het nou of ben je echt retarded? Er is niet eens onderzoek naar nodig. Ajax is gewoon flink benadeeld in een belangrijke periode. Desondanks hebben ze het zichzelf gewoon te moeilijk gemaakt en ook zonder arbitrale missers de nodige punten verspeeld. Het is gewoon tijd voor tv beelden zodat we daar echt geen twijfels meer over hebben, stel dat Ajax net een punt tekort komt dalijk voor de CL, dan is die blunder tegen Heracles in de Arena van de scheidsrechter toch wel heel erg belangrijk geweest. Dan praat je over miljoenen wat een club misloopt. En dat kan volgens mij niet de bedoeling zijn. Nog zo'n voorbeeld is Volendam tegen Heerenveen in de beker, Volendam had recht op een pingel, speler van Heerenveen had rood moeten krijgen. Nou ik had het wel willen zien, Volendam had dan zeker gewonnen en dus EU gespeeld. Zo'n club zou dan qua begroting een aantal plekken op de ranglijst kunnen stijgen. Ik snap Jack Tuyp dan ook dat hij zich afvroeg of Volendam wel doormocht, mja de helden van de KNVB hebben al een onderzoek gestart...
 
Dan zou je nu balen dat Ajax niet had gewonnen, maar ipv dat loop je alleen maar te zeiken tegen Ajax

Als ik zou balen dat Ajax niet had gewonnen was ik voor Ajax geweest. De einduitslag was niet meer dan terecht, gezien de arbitrale blunders die de wedstrijd fundamenteel hebben beinvloed.
 
heerlijk al die chelsea dudes uit lopen dagen in barca dit weekend :+

blowing bubbles in the air!
UNITED UNITED!

zal wel mooie pot worden
 
Tinne, speel je het nou of ben je echt retarded?

Jij als Ajaxsupp. zal altijd denken dat Ajax meer benadeeld is.
Jij als persoon blijft er ook over doorgaan.

Iedereen heeft er last van, mss zelfs vanavond wel.
Alleen ik reageer op dat "wij worden (expres) het meeste benadeeld" van je.

Worden jullie het meeste benadeeld? of knerp jij gewoon het meest?
 
Barcelona thuis is tot dusver bizar sterk geweest in de Champions League. Ik ben benieuwd hoe Chelsea hiermee omgaat, hoewel ik erbij moet zeggen dat ik vind dat Chelsea ook een hele goede indruk maakt. Een paar jaar geleden was de ontmoeting tussen Chelsea en Barcelona bijzonder spectaculair (3 goals in ik dacht twintig minuten).

Maar ook de wedstrijd van morgen is er een om je vingers bij af te likken. De halve finales van de CL zijn meestal de vetste wedstrijden, de finale valt vaak een beetje tegen. (alhoewel ik een pot tussen Manchester en Barcelona ook wel zie zitten)
 
Ik hoop echt dat vanavond een vette pot wordt. Ik kan helaas alleen de tweede helft zien :'(.

Trouwens nieuwe uitshirt van Ajax vind ik erg mooi :)!
 
stond een stukje over guus hiddink in de krant, waar die zich afvroeg waarom ze bij chelsea voordat hij kwam die 2de linksback achter ashley cole(?) linksback, die 2de man aan manchester city hadden verkocht. nu is cole geschorst door de gele kaart die wedstrijd er voor. en diegene die er dus nu staat tegen lionell messi himself staat.
word misschien nog leuk dan :D
 
stond een stukje over guus hiddink in de krant, waar die zich afvroeg waarom ze bij chelsea voordat hij kwam die 2de linksback achter ashley cole(?) linksback, die 2de man aan manchester city hadden verkocht. nu is cole geschorst door de gele kaart die wedstrijd er voor. en diegene die er dus nu staat tegen lionell messi himself staat.
word misschien nog leuk dan :D


ik weet niet hoe je daarbij komt of dat je het misschien verkeerd hebt gelezen, maar Bosingwa is gehaald in de zomer voor 20,5 miljoen en dat is gewoon de 2de man achter A. Cole...
 
barca speelt wel weer koning hoor :W
wanneer zal het 1-0 worden? ;)

/edit
pff chelsea heeft weer donders geluk gehad, zelf overigens nauwelijks aan de bal gweest....
door dat defensieve was het wel een kut pot eigenlijk :/
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top