Het grote voetbaltopic #16

Status
Not open for further replies.
Gotverdomme 0-1 achter :(

Edit: 1-1 :) Doedelzak

Edit: 1-2 :) Simons, blunder van keepertje :)

Edit: Rust, PSV vele male beter dan Heereveen. Op die goal na heeft Heereveen niks meer gecreëerd. :D

Edit: 2-2 weer Paulo Henrique, foutje van Simons :(

Edit 2-3... penalty vuile kut scheids
 
Last edited:
Was een dikke pot gisteravond in Amsterdam. Dacht na de 0-1 dat het over was, maar weer die Leonardo die gewoon een wedstrijd beslist. Sfeer was ook goed en het publiek was een echte nummer 12! Na de wedstrijd bleef nog iedereen staan zingen, gingen de spelers heel het stadion rond voor de wave. Gewoon weer een heerlijk avondje voetbal zoals het hoort in Amsterdam:D Fiorentina vaffanculo:p
Op naar Marseille, ik wil niet te hard van stapel lopen maar denk dat een van de fijnere clubs is waar je tegen kan loten en waar zeker kansen liggen om naar de halve finale te kunnen gaan. Even kijken waar ik bij kan zijn...
 
PSV heeft een naam moeten schrappen van zijn kandidatenlijstje. Ronald Koeman is het Brabantse geaarzel zat en heeft een streep gezet door een terugkeer.

Wat een mannetje ook he...hoe langer PSV wacht hoe meer opties er ws komen.
Eerste zichzelf aanbieden en dan dit weer roepen.....volgens hebben ze nieteens contact gehad.

Rutten aub.
 
Juande Ramos ging vrijdagmiddag tijdens een persconferentie in op het spel van Robben. 'Hij is een magnifieke speler, de speler van ons die het best een tegenstander uit evenwicht kan brengen. Maar hij speelt een erg individualistisch spel. Als hij er niet is, speelt de ploeg anders, meer als collectief en meer als een elftal dat geen speler heeft die een tegenstander uit balans brengt. Je kunt op beide manieren goed voetballen, we hebben zowel met hem als zonder hem duels gewonnen. Maar vreemd genoeg hebben we betere wedstrijden gespeeld zonder dan met Robben.'



Dat zeg ik; Oogkleppen.
 
Ben afgelopen week naar HSV-NEC geweest.
We waren met 4200 man in Hamburg en echt leuke dag gehad.
Flink wat biertjes op, goede sfeer in een prachtig stadion.
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=XMm-9jfvLxE"]YouTube - HSV - NEC, Supportersgroepen zingen tegen elkaar[/ame]

Wat over en weer zingen naar de Nordtribune
 
Net even de samenvatting van AZ - Groningen gezien, maar het had wel 5/6-0 kunnen zijn. Groningen had echt niks in te brengen. De 3 goas die er waren, waren ook vrij netjes, vooral de 1e kopbal van Pelle.
 
lekkere overwinning en utrecht verkloot het gewoon met de spreekkoren ind. Ook nog ff dingen op het veld gooien en weer een wedstrijd minder zonder uitsupporters. Waar gaat dit heen...?
 
Zo vergroot je het stadion wel voor de thuissupp.

Die Cassio doet het ook wel aardig bij Sparta geloof ik...
 
lutrecht verkloot het gewoon met de spreekkoren ind. Ook nog ff dingen op het veld gooien en weer een wedstrijd minder zonder uitsupporters. Waar gaat dit heen...?

+1 Niet perse over utrecht, maar dat hele kansloze gebeuren er omheen.

Feyenoord 2 - 2 Vitesse
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top