Het grote voetbaltopic #15

Status
Not open for further replies.
Idd, geen geweldige pot maar dat maakt niet uit. Met mooi aanvallend voetbal speel je alleen maar tegen jezelf, vooral tegen Italiaanse ploegen. Maar we zijn er nog niet, je zag het vorig jaar bij PSV. Echter moet je wel gaan voor de winst in Amsterdam, 1x scoren en dan alles op slot zou het mooiste zijn :W

Dan tegen Twente in de volgende ronde :p
 
Dit weekend denk ik, alhoewel ze misschien dan gespaard worden. Tegen Volendam moet je zonder hun ook wel kunnen winnen. Beter helemaal fit laten worden dat ze zowiezo de krakers kunnen spelen
 
Netjes van Ajax om te winnen van Fiorentina. Ook van Twente om te winnen van Olym. Marseille. Hoop dat beide door gaan naar de laatste 16, een beetje Nederlands in de Uefa Cup kan geen kwaad.
 
Lekkere pot, ben blij met de overwinning. Maar het is nog niet gespeeld, volgende week gewoon een vroege goal maken en dan moeten ze 2x scoren. Zal denk ik wel een heftige partij worden, ik ben erbij iig:)
 
Ik zit ff te kijken voor kaarten, maar kaarten kosten 50 euro, dat is me het toch niet helemaal waard, ik ben een arme student en tover niet ff 50 euro uit mn zak.
 
Belachelijke prijzen idd!

Vrienden van mij hebben al kaarten, die hebben er denk ik geen 50e voor betaald. Ik wilde eerst ook gaan, maar wilde een keer overslaan omdat de vorige wedstrijden van die saaie wedstrijden waren en ik ff op de centen let op t moment.

Kroegpartij weer dus :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top