Het grote voetbaltopic #15

Status
Not open for further replies.
Kan ik hem zien als een mindere vNistelrooij? het ziet er niet uit, maar hij maakt ze wel.
Staat dan net op de juiste plek etc etc...

Isaksson zag er ook niet best uit bij de 0-1.

Net Cassio Ramos bij Sparta gezien :D
Dat gaat een cultheld worden :W

OMG Tinne!

Eerst hem afblaffen samen met Lazovic en nu vergelijken met v Nistelrooy, snel tevreden daar in Eindhoven

@ Ronnie; leuk he treintje opwachten :D
 
a. jullie hebben helemaal gelijk! het idd geen vNistelrooij :D
b. Lazovic blaf ik af, Koevermans is wisselvallig maar wel aardiger..
c. Toivonen lijkt beter dan die twee namelijk

zonder Toivonen zag ik het niet zo zitten tegen AZ, dus bedenk dan eens hoe blij ik ben met een 2-2 en een scorende spits.
 
Last edited:
Net Inter - ac zitten kijken, tovve wedstrijd... Gelijkspel was zeker verdiend geweest voor ac, gezien de veel sterkere 2e helft.. ( 2-1 )
 
he cor!

Mijn handschoentjes zijn al verder gescheurd tussen duim/wijsvinger...en liggen nu in de prullenbak. Geen handschoenen meer voor mij...

Hoe zien die van jou er uit?
 
verder gescheurd... Weet niet goed wat ik er mee moet doen, kut handschoenen.. Zonder is er ook niet bij voor mij iig, met die zweetpoten :p
 
kutdingen..

ik ken nog een soort die daar iig niet daar kan scheuren zoals bij mij is gebeurd

Oct08_5F00_uhlsoft1.jpg


De binnenpalm is niet geheel van foam. Je ziet lapjes foam. Supersoft spul , kost wel 50,- :| is mij veeeels te veel. De roughprofile versie hiervan (35,-) lijkt veel op die nike dingen....zullen ook gaan scheuren vrees ik.
 
Ja ik ben benieuwd naar die uhl dingen, me teammaten willen mee lappen aan die dingen dus dat is niet zon probleem bij mij.. Ik zit te denken om een mail te sturen naar die webshop, maar wat schiet ik er mee op? Dat ik nieuwe krijg die weer gaan scheuren.
 
Ja ik ben benieuwd naar die uhl dingen, me teammaten willen mee lappen aan die dingen dus dat is niet zon probleem bij mij.. Ik zit te denken om een mail te sturen naar die webshop, maar wat schiet ik er mee op? Dat ik nieuwe krijg die weer gaan scheuren.

verkoop je die nieuwe of bewaar je ze voor Brian? :+
 
Daar schiet je ook niets mee op Cor.
Ben ik ff blij dat ik ook redelijk zonder kan keepen.

Je kan ook zoeken naar kunstgras handschoenen ed, met vingers dus.
 
PSV lijkt de belangrijkste gegadigde om André Ooijer komende zomer van Blackburn Rovers over te nemen. De 34-jarige verdediger liet begin februari doorschemeren weer terug naar Nederland te willen keren waarbij de hereniging met PSV als ‘bespreekbaar’ item werd beschouwd. Het Eindhovens Dagblad meldt nu dat de Amsterdammer ‘in principe’ zijn jawoord aan de landskampioen heeft gegeven.

*prima zaak.
 
Helaas (of gelukkig?) geldt "in principe" niet in de voetbalwereld en geloof ik het pas als hij daadwerkelijk dat shirt aanheeft...


Zou wel een zeer welkome speler zijn voor PSV, kzag die "Maza" weer lekker wat hakjes proberen op zijn eigen achterlijn dit weekend :X.
 
Werd zondag na de wedstrijd wakker, maar kon gelijk aan de sms'jes zien dat het wel goed uit was gepakt :D

Zelf zondag nog naar Old Trafford geweest :W
 
Er was geen voetbal :+ Was de week van FA cup kwamen we zaterdag achter toen we in een pub zaten te kijken. Gewoon even bij stadion geweest en dingen er omheen bekeken. Beelden van Best, Law, Busby e.d. Stadion zelf vond ik ook niet bijzonder btw.
 
Voor Fred Rutten is er veel aan gelegen om vrijdagavond in eigen huis korte metten te maken met rivaal Borussia Dortmund. Gebeurt dat namelijk niet, dan lijkt de langste tijd van de coach in Duitsland er op te zitten. Ook de toekomst van manager Andreas Müller hangt aan een zijden draadje.

“Als de resultaten uitblijven dan zullen er harde maatregelen moeten worden genomen”, zo zegt voorzitter Clemens Tönnies in de sensatiekrant Bild. “Er valt niks goed te praten over onze huidige situatie. In goed Duits: onze klassering is scheiße”, vervolgt de preses.


*Rutten zal wel beschikbaar zijn straks.


We vinden Elia een zeer interessante speler, maar we denken dat hij al te duur is", zegt manager transfers en scouting Adrie van Kraay (PSV) dinsdag in De Telegraaf. "De kans dat het gaat lukken, acht ik daarom eigenlijk nihil." Elia (21) ontwikkelde zich de laatste maanden dusdanig dat hij is uitgegroeid tot een gewilde aanvaller. Voldoende reden voor Twente hem een nieuwe verbintenis voor te leggen.

PSV heeft naast vleugelspits Diego Biseswar gegrepen. De deze zomer transfervrije Feyenoorder heeft PSV laten weten niet naar Eindhoven te willen verhuizen. "We hebben een prettig gesprek met zijn vader en zaakwaarnemer Jeroen Hoogewerf gehad", bevestigt Van Kraay de eerdere interesse in de jeugdinternational.

"Een aantal dagen later hebben ze keurig netjes laten weten af te zien van een vervolg. Jammer, want wij denken dat ook Biseswar veel potentie heeft", aldus Van Kraay.











In de zoektocht naar een nieuwe doelman kan Feyenoord aankloppen bij Tim Krul. De doelman van Newcastle United, die in de zomer al een transfer naar Rotterdam zag afketsen, heeft aangegeven open te staan voor een terugkeer naar Nederland. “Ik heb altijd gezegd dat ik Feyenoord een mooie club vind”, solliciteert Krul in Sportweek.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top