Het grote voetbal topic #36

Belachelijk seizoen. Vandaag werd 't weer even pijnlijk duidelijk.
De verdediging als vanouds en Waterman die weer aan 't vissen was. Lachwekkend.
Over Kuipers maar te zwijgen. Minstens 2 penalty's niet gegeven.

Lens had niet naar dat feestje moeten gaan, was die misschien scherper geweest.
 
De beker winnen met een team waarvan de helft weg wil en de andere helft weg moet.
Kampioenschap niet, CL voorronde dan weer wel......ze vonden het wel best zo, denk ik.
Az, tiende en dan toch een kans op een prijs....natuurlijk gaan die er met 200% tegen aan.

Nieuwe ronde (trainer), nieuwe kansen!
 
Och, en al gingen ze er voor de volle 200% tegenaan dan nog moesten we winnen met al die kansen.
AZ scoort gewoon 2 doelpunten uit de hooguit 4 kansen die ze hebben gehad.
Maar bijna elke kans is natuurlijk een doelpunt met een grabbelaar op doel en zulke verdedigers.
 
img20130510wa0005.jpg


:+
 
Lijkt me volkomen logisch dat zoiets al wordt klaargezet, dan zijn ze bij Ajax ook wel heel erg arrogant aangezien daar zondag alles al klaar stond.
Voor hetzelfde geld won Willem II daar of speelde 't gelijk waardoor Ajax nog geen kampioen werd.
Maar of ze arrogant zijn daar kun je eigenlijk maar één antwoord op geven: Ja. Gezien het wij zijn Ajax, wij zijn de beste! ;(
 
Die eerste goal zat er wel lekker in ja! Ik verbaasde me over t feit dat niemand hem aanpakte, het was al een goeie minuut zichtbaar dat hij ging uithalen. Tweede goal technisch knap!
 
Back
Top