Het grote voetbal topic #36

Wat is die man toch lelijk :D

Zoals het tegenzat bij Heerenveen, zat het mee in deze wedstrijd. Al zit er nog wel verschil in het niet toegekend krijgen van strafschoppen, en doelpunten afdwingen op welke manier dan ook.

Ik was er vantevoren niet erg zeker van bij NAC, maar Willem II zie ik wel zitten. Jammer dat 5 mei sowieso feest is en ik de wedstrijd niet kan kijken...
 
524740_10150406442269953_2116718853_n.jpg


Zal wel een afscheidsknuffel zijn.

Spanje echt gedeclasseerd door de Duitsers.
 
Gelukkig faalden Feyenoord & Vitesse, toch nog voorrondes CL.
Nu de beker proberen te winnen en dan een grote uittocht van spelers denk ik.
 
BJjFLxnCMAEfZOW.jpg

Wat een walgelijke vent zeg. Is gisteravond vrolijk naar Amsterdam gegaan en schijnt zelfs ergens naar een feestje gegaan waar die Joden ook waren.

:r

Komende zomer heel snel weg met 'm. En daar is die zelf ook al de hele tijd op uit.
 
snap ophef ook niet... dat supporters elkaar de hersens willen inslaan, bij verlies.. hoeft niet zo te zijn bij spelers toch...
 
Lens geeft ergens het goede voorbeeld :D
Zo zie je maar weer idd, de haat zit er vooral bij de 'supp'.
 
Dat die dat doet een keer op zaterdag met spelers van Ajax daar heb ik geen problemen mee, maar gewoon op dezelfde dag als 't kampioenschap van Ajax kan d'r bij mij echt niet in.

Over lelijk gesproken:

197820_131102557082700_159402520_n.jpg
 
Last edited:
Dat die dat doet een keer op zaterdag met spelers van Ajax daar heb ik geen problemen mee, maar gewoon op dezelfde dag als 't kampioenschap van Ajax kan d'r bij mij echt niet in.

Snap je punt, wekt een beetje de suggestie dat hij ook blij is met het kampioenschap van Ajax
 
Belachelijk seizoen. Vandaag werd 't weer even pijnlijk duidelijk.
De verdediging als vanouds en Waterman die weer aan 't vissen was. Lachwekkend.
Over Kuipers maar te zwijgen. Minstens 2 penalty's niet gegeven.
 
Back
Top