Het grote voetbal topic #35

Status
Not open for further replies.
Mathijsen, tjongejonge zeg! Ik maar denken dat Marcelo slecht was, maar hij maakt 't nog bonter. :'(
Ajax helaas de grote winnaar van 't weekend.
 
Heb je weinig aan als Immers ook al penalty's gaat missen. De rebound was veelzeggend...
Hopen dat Vitesse en Feyenoord geleerd hebben van vandaag en volgende week punten afsnoepen van Ajax en Twente.
Moeten wij zelf natuurlijk wel winnen bij Heracles.
 
Pff, soms vind ik voetbal niet zo leuk..

Immers................................

Terecht verloren iig, volgende week weer verder, en hopen dat ze dan wel uit hun winterslaap zijn ontwaakt.
 
2w2kmcy.jpg
 
Blijkbaar staat PSV synoniem voor wisselvalligheid. Zo win je de ene keer uit bij VVV met 0-6, uit bij ADO Den Haag met 1-6, uit bij NAC met 1-6 en vandaag 1-5 bij Heracles Almelo. Maar zo ga je de andere keer volledig de boot in zoals uit bij RKC met 3-2, uit bij FC Utrecht met 1-0, uit bij Ajax met 3-1 en thuis tegen PEC Zwolle met 1-3. Wel knap dat uitgerekend de slechtste man 2 doelpunten maakt en nog een assist geeft. Kortom, met inzet, strijd en passie is een overwinning zo goed als zeker. En wanneer ze er met de pet naar gooien kunnen ze werkelijk van iedereen verliezen.
 
Ajax valt wel mee hoor. Bij PSV is 't echt extreem.
Want als ze winnen is 't direct met 3 doelpunten verschil. 11 van de 14 is met 3 of meer doelpunten verschil.
Alleen Zwolle (1-2) Willems II (3-2) en Groningen (1-3) niet.
 
^^ Ajax idemdito. Hopelijk krijgen we dat morgen niet te zien.....

:D
En dat zonder bony.
Maar volgens mij was Vitesse alleen het laatste gedeelte beter, en tegen topteams willen ze wel.

Gisteren mooi doelpunt (geef hem vooral de tijd) van altijd Matavz.
En de slalom van Mertens :W
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top