Het grote "uit de scene scooters" 2

Vind die polini zips er ook zeker vet uitzien, maar dat kan ik echt niet over mijn hart verkrijgen om thuis te hebben staan :+
 
03_latina_2010_03.JPG


Latina_2.jpg


ARMISEGRETE_1.jpg


attachment.php


attachment.php


Leuke site hoor van polini :+

http://www.polini.com/en/page_42.html
 

Attachments

  • 34_CORSI_PIC6.jpg
    34_CORSI_PIC6.jpg
    179.5 KB · Views: 642
  • girl_12_2007_18.jpg
    girl_12_2007_18.jpg
    328.4 KB · Views: 651
Zo'n Polini zip had member Rene ook wel is gemaakt, volgens mij is die nooit meer online hier (kan me vergissen). Maar heb hetzelfde als Pronk qua Malossi vs Polini. En door mensen als Robert weet ik alleen nog maar zekerder dat ik de mijne nooit wegdoe :p zo'n Malossi '98 zipje zou ik alleen ook wel erg bruut vinden maar ik ben gewoon altijd al Anne met de Ice en dat hou ik dan ook zo.
Ding van Titus was echt een lekker apparaat inderdaad, enige minpunt vond ik de uitlaat, alles blinkt zo mooi behalve dat..
 
Matton Ark als project, samen met een Aerox, uit Velsenbroek dacht ik. Die Ark ging 160km/h stond er bij maar had er altijd m'n twijfels bij.

Goed onthouden! :W Was van een kennis. 160 niet natuurlijk, maar wel echt allejezus hard voor die tijd (Vision tijdperk ed).

@Titus: Jij had toch mijn oude Aerox mono-arm met SR velg in handen gekregen?
 
Ja klopt man! die had ik toen op me eerste slider project gesleuteld.. stond wel dik alleen een beetje jammer dat het zo enorm begon te slingeren bij 120+:+
 
Haha! Die cilinder was idd echt heel snel, sander is ook zo stom geweest hem weer te verkopen :p maar zijn idd dingen waar je nu spijt van hebt, jii hebt er toen waarschijnlijk nog wel 'iets' voor gevangen. Tegenwoordig is het spul echt niets meer waard dus ik hou het allemaal lekker. Van de winter nog 1 zip opbouwen, in de echte malossi kleuren en die bewaar ik heel me leven :)



Ben je al aan het bouwen pronk?
 
Back
Top