Het grote "uit de scene scooters" 2

34-1075221915.jpg


toen was hij nog zo onschuldig :D
 
Haha ja idd :p
Volgens mij was dat ook de meeting dat Debby Donkers nog in de scene was, die stond als eerste meisje in de Scootin' (ook uit de scene trouwens, helaas). Ik kon dat artikel over haar NTT bijna uit m'n hoofd. "Freddy heeft wat magische handwerkjes gedaan"
Ik sprak haar toen nog aan op de meeting, maar ze had toen een gebroken pink ofzo waardoor ze niet reed. Toen was ik echt nog 14 ofzo :p
 
8ehbamf.jpg


Maatje en zijn vader staan links, was me 1e meeting en het was VEt dat speelmansplaten:W, die gozer op die beta was toen nog als een debiel aan het rijden

Haha volgens mij was dat die kerel die op Lelystad toen het nat was volop aan't driften was met dat ding? Zo tering vet vondt ik dat toen!

Heb mijn aerox toen verkocht aan iemand van't forum hier. Geen idee wat hij ermee doet?
Mij stond ie 2 jaar in de schuur toen voor de lol nog 1 keer Jubbega mee gereden, daarna verkocht...
Jubbega
15fq6aa-1.jpg


P1010165.jpg


aeroxupload6.jpg


Waar was dit ook alweer?
GroteFoto-FG7GOQES.jpg


DSC_2376.jpg
 
blijft een vette aerox, maar jurjen volgens mij zag ik hem een tijd geleden op marktplaats staan..ik zal eens kijken of ik de pagina kan vinden

edit: staat er niet meer op.. geen idee wat hij er voor vroeg, maar zoals ik zag zag hij er nog het zelfde uit
 
De Almelöoo meeting , geweldig.
Ongeorganiseerde ellende , maar wel leuk.

Moi tijdens de Burnout Contest , heb de troffe nog liggen hier :D
Voordat ik de Firefox met rollerverf bewerkte

21-1075207011.jpg
 
deze fotos heb ik ook wel op mijn pc staan.. maar heeft vrij weinig met sbo te maken volgensmij :p

De bovenste is van heavy motors, die maken wel gruwlijke dingen.. maar zijn franse scooters
de 2e weet ik niet,
de 3e is geloof ik een kiesler aerox.. je hebt daar ook een sr van dacht ik..

ik denk als we zo door gaan dat we straks alle scooters wel kunnen plaatsen die we mooi vinden!
 
De bovenste is van heavy motors, die maken wel gruwlijke dingen.. maar zijn franse scooters
de 2e weet ik niet,
de 3e is geloof ik een kiesler aerox.. je hebt daar ook een sr van dacht ik..

ik denk als we zo door gaan dat we straks alle scooters wel kunnen plaatsen die we mooi vinden!

ik heb die niet gepost ;) de gene boven mij.. maaaaaaaar ik zeg dat ik die ook op mijn computer heb staaan.. maaar niet ga posten omdat die volgensmij niet goed in het topic passen ;)
 
de scooters hoeven natuurlijk niet alleen bij SBO uit de scene te zijn. scooters van daarvoor zijn ook mooi om toe te voegen.

laten we ons vooral op de nederlandse scene richten, paar buitenlandse maakt niet uit maargoed.

ik heb mezelf ook alweer gespot in dit topic-:-
 
Back
Top