Het grote "uit de scene scooters" 2

Zwart/Paar met wit en later MHR kleuren combi.
Had als 1 v/d eerste destijds een Speed 2004 eronder, tuned door Koopmans :) Remember? Ik kan geen pic's meer vinden, bijna alles uit project pages is dood :(

Maar het was wel een runner toch of niet? :) Die cilinder kan ik me nog wel herinneren uiteraard en dat dat blokje bij Koopmans lag. Die cilinder heeft Sander als het goed is nog overgekocht en daarmee hebben wij toendertijd de eerste 23+ score in NL neergezet voor zover bekend was. Die cilinder van jou was echt heilig, ze zijn nooit meer zo strak gegoten als die. Was eigenlijk gewoon een T cilinder :)
 
GODVERDOMME!!!!!!!! :'(

Weetje hoevaak ik ruzie kreeg met alles en iedereen omdat ik beweerde dat mijn cilinder echt alle jezus snel was?!?!?! :( :( :(

Ik baal nog steeds dat ik hem heb verkocht! :'(

Was idd een Runner

Liep bij mij ook al kneiterhard maar nooit echt 100% afgesteld en nooit kunnen banken. Heb met dat geld alleen maar kansloze dingen gedaan. Had hem nu gewoon in de schuur kunnen hebben staan en dan was ik financieel nog evenver geweest :p
 
Haha! Die cilinder was idd echt heel snel, sander is ook zo stom geweest hem weer te verkopen :p maar zijn idd dingen waar je nu spijt van hebt, jii hebt er toen waarschijnlijk nog wel 'iets' voor gevangen. Tegenwoordig is het spul echt niets meer waard dus ik hou het allemaal lekker. Van de winter nog 1 zip opbouwen, in de echte malossi kleuren en die bewaar ik heel me leven :)
 
Ja klopt, heb er uiteindelijk nog 2200 euro voor gekregen ofzo toendertijd :)
Ik zou hem echt bewaren, als hij stil staat kost ie je toch niks en uiteindelijk ga je hem echt missen. Ik heb echt mega spijt dat ik hem heb verkocht.

Schiet me ineens te binnen dat ik die carters wel ooit weer eens terug gekocht heb, en toen uiteindelijk niks mee heb gedaan en weer heb verkocht.
 
En de eerst XSH Rox

mini-PICT0034.jpg
[/QUOTE]

die staat nu ddl , egt helemaal gaar
 
En dan als naam : Pronk's laatste uber malossi race zip project..:W

Helemaal kewl, die ga ik onthouden ;-)

Als ik over een paar weken eindelijk klaar ben met studie zal ik het project de lucht intrappen haha. En misschien de 'Hall of Fame' weer eens opschonen en up to date maken! :p
 
haha, mega gaaf pronk.!
Zulke replica's zijn altijd zo gaaf.!!
Een replica maken van een oude racer oid dat is ook mega gaaf..
Doet me denken an wat arnoud destijds had gedaan..
 
Wel alles vers vers dan he :p

iig vers-uitziend ;) Ik vertik het om alles nieuw te kopen als ik het meeste heb liggen maar het wordt uiteraard wel een beauty en geen tie-wrap & ducktape mobiel.

Twijfel alleen heel erg of het een malossi sp98 wordt of een sp2000. Vroegah vond ik de 98 altijd vetter maar toen ik 3 jaar terug @ ISC spa een sp2000 zag in die kleuren was ik toch ook wel verliefd :p
 
Tja moeilijk moeilijk!
Oldskool...tja dan de '98.
Met gatenkaas voorkap kijkt die echt lekker agressief!
Maar nieuwer model Zip SP is ook tof, zou t ook niet weten hoor :D

Ik zat voor de gein ff te kijken naar nieuwe onderdelen, gaat nergens over! 400e voor cilindertje, 400 voor pijpie, 180 voor carb enz enz 8P
Blijft gewoon zo duur als vroegah :p
 
Tja moeilijk moeilijk!
Oldskool...tja dan de '98.
Met gatenkaas voorkap kijkt die echt lekker agressief!
Maar nieuwer model Zip SP is ook tof, zou t ook niet weten hoor :D

Ik zat voor de gein ff te kijken naar nieuwe onderdelen, gaat nergens over! 400e voor cilindertje, 400 voor pijpie, 180 voor carb enz enz 8P
Blijft gewoon zo duur als vroegah :p

Zijn die verkoopprijzen echt zo duur? Dat is wel belachelijk :# Joh als je huis klaar is gewoon een schuurtje in je tuin bouwen als je die hebt en wat 2e hands spul opkopen. Tegenwoordig koop je voor 1000 euro een complete sprintzip met 22 pk :p
 
Ja kijk bijv eens op scootparts.nl ofzo, je schrikt je dood man. Ik had wel verwacht dat die prijzen flink gedaald zouden zijn. Stenen schuur heb ik al :p
 
Back
Top