Het grote "Show je computer/werkplek" topic

Ja, waarom zet je zoiets er gelijk niet bij?

Nee een MX310 is niet slecht, ik vind ze alleen wat te hoog. Maar ik bedoel, voor dat geld eerst zo'n muis halen, een G7 is maar 50 euro, dan leg je dat toch bij? ;)
 
Boeie said:
Ja, waarom zet je zoiets er gelijk niet bij?

Nee een MX310 is niet slecht, ik vind ze alleen wat te hoog. Maar ik bedoel, voor dat geld eerst zo'n muis halen, een G7 is maar 50 euro, dan leg je dat toch bij? ;)
Ik heb die muis al een tijdje.. toen was die G7 er nog niet.. (hij is trouwens 68 euro.. de G5 is 50)
 
[ir]http://www.zeekoe.net/vass/desk.jpg[/ir]

Mijn plekje, mijn bureau is btw groter dan dat van Titera, dus daar liggen de schoolboeken etc. :)
 
Thanks.

Nee, niet echt. Ik chill m ook nog weleens in bed, dus dan is dit nog ideaal. Als ik op mezelf ga komt er wel een desktopje icm laptop. Zoiets wat Martin heeft is wel de shit vind ik. 8)
 
2s2k said:
*pic

PICT0011.jpg


*pic*

eenvoud siert de kunst :D errg mooi hoor!

zal ook mijn pc es showen..
 
pc.jpg


Mijn nieuwe pc, met tijelijke boxen en toetsenbord. Volgende week alles verhuizen naar mijn kamer in Driebergen. Ben er erg tevreden mee.

Dit zit in de pc:

naamloos-1.jpg


En het is een Philips 170C 17" scherm en een MX518 muis.

Er komt ook hoogstwaarschijnlijk deze audio set: Logitech Z-2300 2.1 :D
 
Van een oude pc van 8 jaar oud gejat. Had die speakerset nog niet besteld, en wilde toch ff cs'en :D

Maar echt iedereen die een muis van 5 euro heeft. Ik had dat dus eerst ook en vond het prima. Kon toen voor 15 euro deze MX518 overnemen, maar wat een verschil geeft dat zeg. Echt niet normaal, ik kan nu echt niet meer zonder, alles gaat echt 10x vloeiender. Echt een zeer goede investering een goede muis.
 
hoi
attachment.php


redelijk opgeruimd bureau
attachment.php


de ps2 heeft plaats gemaakt voor wederom een xbox :p
attachment.php


kastje met alle meuk er in ipv @ bureau
attachment.php


quake logo nog es +pippi+ (all time favo game natuurlijk :))
attachment.php
 
de pc beneden, standaard medion ding alleen geheugen wat uitgebreid:

2,66 ghz intel pentium iv
120 gb hd
768 mb ram
128 mb nvidea g-force 4
dvd brander
dvd speler

ik weet dat de speakers antiek zijn, maar de pc is van m'n pa, en het kan hem niet zoveel schelen.
binnenkort haal ik m'n eigen pc..

[ir]http://img4.picsplace.to/img4/25/pc1.jpg[/ir]
 
Last edited:
Idd jammer dat de voeding niet gesleeved is.. Dat oogt al 10x netter :) En dan ff een paar rounded kabeltjes kopen voor je hdd en 't ziet er opgeruimd uit.
Neon en een window in zo'n troepkast vind ik iig beetje jammer :)
 
Zal morgen ook even een foto maken hoe het er nu uit ziet.
Morgen krijg ik nl. een nieuwe externe HHD er bij.

En vanaf dan geld aan kant leggen voor nieuw systeem :)
 
Gooi die wuppies weg man x|

anders flikker je ff wat was in de wasmand of was het ff :p

haha, moest gewoon ff duidelijk maken dat het écht een rommelhoek is :7
 
Back
Top